|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Haha ik ben er net op vakantie geweest. In Espana. Ff wachten tot de kids iets groter zijn, en ze willen sowieso ook met ons mee. En we hebben eigen zaak dus die verhuisd ook gewoon mee. Familie komt dan maar lekker bij ons op vakantie.
Maar t kan best zijn dat tt iets langer of korter gaat duren dan wij in gedachten hebben, maar je weet maar nooit. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
wonen in Tsjechie?
Ons ideaal is: 2 maanden Nederland, twee maanden Tsjechie. Dat is ook wel te realiseren. Misschien over 4 jaar? Komend jaar gaan we al "oefenen": een lange voorjaarsperiode in Porezanky. Ach ja, een mens blijft dromen, he? Maar het is wel leuk wanneer deze dromen realiteit kunnen worden!
Boya |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pivonist
|
Heel begrijpelijk Tabe, maar ik heb hier in Nederland geen familie, kinderen en dergelijke ik ben een echte vrije jongen dus is het voor mij wat gemakkelijker. Maar ik word er niet vrolijker van als ik Nederland de afgelopen 20 jaar heb zien veranderen.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Ik zou aan de ene kant ook wel gaag in Tsjechië wonen, maar bij mij kan het gewoon niet vanwege familie, etc. etc. We zitten er wel heel serieus over te denken om in duitsland te wonen. dat is nog prima te doen!
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Legende
|
Citaat:
Ik wil je zeker niet ontmoedigen, maar als het met dit tempo doorgaat, wil je over 10 jaar misschien weer terug naar Nederland. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pivonist
|
Nou ik kom al vanaf 1992 in Tsjechië maar ik heb een andere kijk op het een en ander, zoals het in Nederland gaat zo snel gaat het nergens volgens mij, en ik bedoel in negatieve zin.
|
|
|
|
#18 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
VIP Lid
|
Volgens onze bescheiden mening en naar wat we al die jaren vakantie in tsjechie ondervonden,zijn we er eigenlijk van overtuigd dat het er beter wonen en vooral leven is
De ervaringen met de mensen en de natuur nou ja eigenlijk altijd hetzelfde verhaal van alle mensen die iets hebben met het land Bij ons zit het er ook niet in om te verhuizen in verband met de familie,en straks als het mischien wel kan zijn we te oud Zodus het blijft ons geliefde vakantieland,en daar genieten we ook van hoor ![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pivonist
|
Ik woon niet in een plaggenhut op de Mokerhei, maar in Amsterdam. Vroeger hadden de mensen in de buurt een touwtje uit de brievenbus hangen zodat de kinderen niet aan hoefden te bellen, probeer dat nu eens. Amsterdam vroeger een mooie oude stad is nu het Sodom en Gamorra van het westen, criminaliteit, zedeloosheid, drugs enz vieren hoogtij in deze zwaar vervuilde stad! Grote groepen mensen die hier vroeger niet waren terrorriseren momenteel de stad en niet alleen in Amsterdam, kwamen de jaren 50 en 60 maar weer terug.
|
|