Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Wonen & Werken
Nederlands gasfornuis in Tsjechië bruikbaar?

Nederlands gasfornuis in Tsjechië bruikbaar?

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 14-01-08, 10:27   #21
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Freddy2005 schreef:
Ik begrijp niet dat jullie al die zaken uit Nederland mee willen zeulen! De grote fabrikanten hebben toch vestigingen in alle Europese landen! Wat doe je dan als er echt iets fout gaat, het ding ter reparatie terug naar Nederland slepen ?

En dan spreekt men van integratie...waarom de lokale winkelier/vakman er niet bij betrekken ?
Uiteraard zou ik het liefste in Tsjechië een fornuis gaan kopen Freddy, ik ben ook geen liefhebber van zeulen.
De grote fabrikanten hebben daar inderdaad vestigingen en in een van mijn eerdere posts zei ik dan ook het volgende:
Citaat:
Gorrit schreef:
We houden alle opties open, dus ook Tsjechische winkels.
Zoals je weet ben ik een liefhebber van Tsjechië maar net als veel Tsjechen ook erg gehecht aan de inhoud van mijn portemonnaie. Ik laat me dus ook leiden door de prijs en dat bij elkaar opgeteld maakt dat we ook hier kijken naar wat geschikt is. Veel Tsjechen kijken tenslotte ook over de grens als het gaat om prijzen.

Wat garanties betreft heb je een punt, daar zit zeker een risico in maar die acht ik bij een fornuis niet heel groot.

Mijn tip gold ook voor mensen met verhuisplannen richting Tsjechië. Voor een luttel bedrag kunnen zij hun fornuis ombouwen, dat is toch ook een stuk goedkoper dan nieuw kopen? Op de verhuizing van een complete inboedel zal een fornuis het verschil niet maken denk ik..
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-08, 09:12   #22
VIP Lid

semabyt's avatar

Nationaliteit:
Wat garantie betret hoef je je geen zorgen te maken, mits er een vertegenwoordiging van het produkt in CZ is!
Ik heb in 2003 (dus voordat CZ EU lid is geworden) in NL een inductiepaat gekocht van zanusi. Na ca 10 maanden een probleem dat netjes door de tsjechische vertegenwoordiging opgelost is zonder kosten (ook geen voorrijd kosten). Het was wel moeilijk om zanusi te vinden maar dat heeft de nederlandse imorteur voor me uitgezocht!

Wat "meeslepen" betreft: Ik heb een keuken van ikea (die zijn hier overigens goedkoper dan in NL) maar het aanrechtblad komt uit NL, een vlak-verzonken spoelbak kunnen ze hier niet maken.

P.
semabyt is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed