|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
De grote fabrikanten hebben daar inderdaad vestigingen en in een van mijn eerdere posts zei ik dan ook het volgende: Citaat:
Wat garanties betreft heb je een punt, daar zit zeker een risico in maar die acht ik bij een fornuis niet heel groot. Mijn tip gold ook voor mensen met verhuisplannen richting Tsjechië. Voor een luttel bedrag kunnen zij hun fornuis ombouwen, dat is toch ook een stuk goedkoper dan nieuw kopen? Op de verhuizing van een complete inboedel zal een fornuis het verschil niet maken denk ik.. |
||
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
VIP Lid
|
Wat garantie betret hoef je je geen zorgen te maken, mits er een vertegenwoordiging van het produkt in CZ is!
Ik heb in 2003 (dus voordat CZ EU lid is geworden) in NL een inductiepaat gekocht van zanusi. Na ca 10 maanden een probleem dat netjes door de tsjechische vertegenwoordiging opgelost is zonder kosten (ook geen voorrijd kosten). Het was wel moeilijk om zanusi te vinden maar dat heeft de nederlandse imorteur voor me uitgezocht! Wat "meeslepen" betreft: Ik heb een keuken van ikea (die zijn hier overigens goedkoper dan in NL) maar het aanrechtblad komt uit NL, een vlak-verzonken spoelbak kunnen ze hier niet maken. P. |
|
|
|