|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Nieuw Lid
|
Het is weer een hele tijd geleden dat ik hier nog iets gepost heb, maar we waren dan ook teveel bezig met de voorbereiding van de verhuis.
Nog enkele dagen en de verhuis zal rond zijn, maar nu is het nog erg druk. Een goeie pint gaat weldra erg welkom zijn. Intussen zijn er weer andere vragen die naar boven komen, zoals de zoektocht naar een bank. Kan iemand me een bank aanraden? En heeft er ook iemand goede links van online verkoopsites van huishoudapparaten en één van van televisies? Ik heb al wat gegoogled, maar het is moeilijk om iets degelijk terug te vinden. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Hoi Deef,
Ik heb zelf de CSOB bank. Het handige is dat hun website ook in het engels is, ze in Praag veel filialen hebben en je een persoonlijke bankmedewerker kunt krijgen, die je altijd kan mailen etc. Zelf heb ik een bankmedewerkster bij de CSOB bij metrohalte Dejvicka, kan ik altijd als ik met het vliegtuig kom en vragen heb, bij haar langsgaan. Maar op het Vaclavske Namesti zit ook een groot filiaal. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Lid
|
Hoi Deef,
Nakupuj.cz (in het tsjechisch) of gewoon http://www.prague-czechrepublic.com/...-online-shops/ ff checken, misschien vindt jij hier wat. Bank...waarom niet ING, als ik me goed herinner is die in Tsjechie en in NL heb ik ING ook. Ik neem aan, dat ook in Belgie ING kantoren heeft...altijd goed om bank te hebben, die jij een beetje kent. Maar jij kan ook voor andere kiezen, GE bijv. Success en ik hoop, dat jij de goede beslissing gaat nemen ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Actief Lid
|
Ik zit bij Raiffeisen bank. Deze bank heeft een uitstekende service in het engels.
Voor electronica kun je het beste kijken op www.hifishop.cz mvg. jord
|
|