![]() |
|
|
#61 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Volwaardig Lid
|
waar melden?
Hebben jullie toevallig het adres van deze site?
Joep |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Actief Lid
|
Brief van een advocaat in de bus gekregen. Er staat dat mijn s.r.o. niets heeft betaald. Dat klopt, want ik heb het prive voldaan (huis staat sinds kort op prive). Ik moet een boete betalen van 10.000 kronen, naast de gebruikelijke 135/maand. Of ik moet het voor het gerecht laten komen. Dat wordt in ieder geval een hoop gezeur.
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Actief Lid
|
Kjik even goed wat er in die brief staat. Er is op dit moment een redelijk groot schandaal met deze brieven: De advocaat die wanbetalers moet achterhalen heeft duizenden brieven rondgestuurd aan s.r.o.'s en kleine zelfstandigen (incl. mijzelf) met onterechte aanmaningen. De sleutelzin is, dat gesuggereerd wordt dat je TVs verkoopt, repareert of produceert (ik weet de precieze Engelse formulering niet, heb de brief niet bij me. Tsjechische TV (ÈT) heeft haar excuses hiervoor aangeboden. Ik heb zelf een mail gestuurd via de site die in de brief vermeldt staat, en hoorde dat er een nieuwe brief bij me in Pardubice ligt. Volgens ÈT hoeven de onterecht aangeschreven "wanbetalers" niets te betalen. Ik wacht even wat er in de recente brief staat, als daarin niet duidelijk staat dat de eerste brief als nietig verklaard kan worden, stuur ik voor de zekerheid toch wel een aangetekende brief naar die advokaat, dat ik geen TV heb, maak, verkoop etc.
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Lid
|
link werkt niet
Citaat:
Laatst aangepast door Gorrit; 09-10-08 om 09:38. Reden: Privegegevens (emailadres) verwijderd |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Moderator
|
Die link gaf Willem dan ook al ruim twee jaar geleden en dan kan er een hoop veranderen in internetland, Feijnenbuik.
![]() |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Lid
|
Ja dat weet ik. Maar ik heb hem inmiddels gevonden.
https://tvp.ceskatelevize.cz/poplatk...domacnosti.doc |
|
|
|