Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Diversen
Welk soort accommodatie heeft jouw voorkeur?

Welk soort accommodatie heeft jouw voorkeur?

Antwoord
Poll-resultaten bekijken: Waar verblijf jij tijdens jouw vakantie in Tsjechië?
In een hotel of pension 75 12,82%
Op een camping 185 31,62%
In een vakantiehuis 173 29,57%
Bij familie of vrienden 62 10,60%
In ons eigen huis in Tsjechië 90 15,38%
Stemmers: 585. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 28-04-05, 12:55   #41
Lid

ChrisF's avatar

Nationaliteit:
Re: Waar verblijf jij in Tsjechie ?

Ik blijf meestal bij vrienden of als ze er niet zijn in een hotel.
Heb nog nooit bij me oom verbleven btw.
ChrisF is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-04-05, 20:15   #42
Actief Lid

ceesfijneman's avatar

Nationaliteit:

Zelf heb al wat in tsjechie op vele manieren in tsjechie rondgereisd maar nu een keertje
met kennisssen een 5 daagse rondreis gemaakt met pelikaan gedaan in praag.
Dat alles voor een prijs van 135 euro het was zeer goed verzorgd misschien voor
diegenen die praag ook willen ontdekken een goede aanrader om kennis met het mooie
tsjechie te ontdekken.
ceesfijneman is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-05-05, 12:33   #43
Nieuw Lid

Goldwing's avatar

Nationaliteit:

Wij gaan nu voor het 3e jaar naar het zelfde adres in Praag.
Aan de kant van het vliegveld, lekker dicht bij de tramhalte, je kan voor een paar euro de gehele week door heel de stad met tram bus en metro.
Overdag lekker toeren met de motor en s,avonds ,met de tram natuurlijk, naar de Lavka.
De Lavka is een dance club naast de Karl most brug, erg gezellig.
Goldwing is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-05-05, 13:12   #44
Actief Lid

František's avatar

Nationaliteit:

Hmm, ik vond de Lavka wel leuk om een keer te bezoeken (errug groot) maar ik vodn het niet zó veel sfeer hebben dat ik er (veel) vaker naar toe zou willen gaan in een vakantie.
Maar dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur.
František is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-05-05, 14:12   #45
Nieuw Lid

Wij huren altijd een of ander leuk huisje met een grote tuin voor onze hondenmeisjes ergens in een klein dorpje. We kijken van te voren wel goed op de kaart waar het plaatsje ligt want ik heb toch wel graag wat buren,evt.een klein winkeltje en er moet wel het liefst een stukje bos bij liggen en water om te poedelen. We hebben jaren geleden een huisje gehuurd in Libiv maar dat bestond geloof ik maar uit 4 boerderijen en dat vond ik toch een ietsie pietsie te klein en te ver van de bewoonde wereld, je moest echt de auto pakken om ergens te komen.
yootje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-05-05, 19:44   #46
Actief Lid

loek's avatar

Nationaliteit:

Wij zijn ooit begonnen om in een goed pension te logeren (De Bergiep in Harrachov) en hebben ook in een leuk hotel in Ponikla gelogeerd (met squashbaan, sauna, goede kok etc. voor 11 euro per nacht per persoon). Toen zijn we gevallen voor een leuk huis op een moment dat we wat extra geld hadden en konden kiezen tussen een nieuwe auto of een leuk vakantiehuis. Het is het huis geworden, met een beek eromheen, 2000 ha bos eromheen en 1,5 km van de dichstbij gelegen buurman. Gelukkig loopt er een weg langs, die ´s winters geveegd wordt, zodat we er ´s winters ook kunnen komen. Alle bezoekende vrienden en kennissen kunnen dichtbij logeren in goede goedkope hotels en pensios.´Ons` dorp (Ponikla, Reuzengebergte) heeft een eigen skilift met een 850 mtr. lange afdaling, een aantal langlaufroutes en een buitenzwembad. Wij zijn erg tevreden. De enige wanklank is het feit dat er een paar inbraken geweest zijn, omdat het huis zover van de bewoonde wereld ligt. De verzekering (CSOB) heeft daarvan echter de schade gedekt.
loek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-05-05, 20:40   #47
Volwaardig Lid

Hugo43's avatar

Wij verblijven in de zomer vakantie al sinds 1991 op camping Valek, bij Lodenice. De omgeving is mooi en heuvelachtig, het sanitair is nieuw en ook het zwembad wordt momenteel aangepakt zodat het gevuld gaat worden met bronwater. Ook kun je in de directe omgeving lekker eten (ook op de camping) en is er binnen een straal van 25 km veel te zien. Je bent met de auto in een kwartier bij Zizlin. Daar is het eindstation van de metro en er zijn enorme grote supermarkten en warenhuizen oa. Tesco, Globus en Metropool.
Het bevalt ons prima daar. Een tip voor mensen met kleine kinderen: Kijk op de site, tot nu toe was het voor kinderen tot en met 6 jaar gratis!
Als wij voor een weekje naar Tsechië gaan dan logeren we in pension Vraz ( dit is ook vlak bij Lodenice. Het is een niet te groot pension met een klein zwembadje. Karl, een van de eigenaren spreekt goed Nederlands en ook daar is het gezellig.
Groetjes Hugo
Hugo43 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-05-05, 10:42   #48
Volwaardig Lid

Krakonoš's avatar

Nationaliteit:

Ik heb gekozen voor vakantiehuis, maar het is eigenlijk een vakantiehuis dat bij een pension hoort. En dat van die harde bedden is waar ja, maar na een paar liter pivo en een glaasje vodka maakt dat in principe niet zo veel meer uit
Krakonoš is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-05-05, 11:29   #49
rob.goverde

Nee. Chodova ligt niet ver van Marianske Lazne, er is daar een bierbrouwerij en een grot. In die grot kun je het bier proeven en heel lekker eten. Ik keek net even mijn foto's door ik heb er echter geen foto van. Naast de grot is de bierbrouwerij, op de schoorsteen is een ooievaarsnest, wat in 2004 goed bevolkt was.
  Bericht citeren in antwoord
Oud 24-05-05, 20:32   #50
Nieuw Lid

wij verblijven nu in zeliv dicht bij jihlava. we komen al enkele jaren in tsjechie .1 keer in turnov 1 keer in trutnov vorig jaar in olomoc ook al eens in jindrich hradec.
al is jindrich hr ons het meest tegen gevallen het huis was goed en groot maar de buurt heel oud en vies. het riool liep zo in de berm van de weg.
we komen graag in tsjechie het is er mooi en het eten is heerlijk de mensen vriendelijhk en wij hebben alle jaren heel mooi weer gehad.
kemakoma is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed