![]() |
|
| Poll-resultaten bekijken: Waar verblijf jij tijdens jouw vakantie in Tsjechië? | |||
| In een hotel of pension |
|
75 | 12,82% |
| Op een camping |
|
185 | 31,62% |
| In een vakantiehuis |
|
173 | 29,57% |
| Bij familie of vrienden |
|
62 | 10,60% |
| In ons eigen huis in Tsjechië |
|
90 | 15,38% |
| Stemmers: 585. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken | |||
![]() |
|
|
Onderwerp-opties |
|
|
#31 |
|
Lid
|
Re: Waar verblijf jij in Tsjechie ?
wij hebben onze boerderij in zuiden van Tsjechie.8km van grenz met Oostenrijk.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Moderator
|
Ik heb gestemd op vakantiehuis... Al gaan we in juni eens kijken hoe de hotels/pensions zijn in Tsjechië.... Vorig jaar 3 verschillende
vakantiehuizen
gehuurd en dit jaar hebben we ook weer 2 verschillende
vakantiehuizen
gehuurd.... De rede dat we doorgaans een vakantiehuisje huren is de privacy die we dan hebben.... En omdat we toch graag een beetje luxe hebben in onze vakantie... al is luxe natuurlijk ook maar betrekkelijk, zeker in Tjsechische huisjes op het platteland......
Eigelijk bedoel ik dan ook een keuken(tje) waar goed in de koken valt en een badkamer.... Iets dat je in een tent toch vaak moet missen.... en een sleurhut?? niets voor mij... kan je geen 190 km/h mee over de Deutsche Autobahn ![]() Maar misschien ben ik na juni wel om en ga ik voor een hotel/pension ??? |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik ga deze zomer in ieder geval naar Praag (Novodvorska, binnen een half uur in het centrum
). Dan zit ik bij mijn oma die dat helemaal niet erg vindt (in tegendeel!!!) De weekenden zal ik waarschijnlijk verblijven in ons vakantiehuis in Zaksin en ik ga misschien ook nog wel naar familie in Usti n/L. En heel misschien ga ik deze zomer op vakantie met mijn oma... Ze is echt een top mens ![]() |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Lid
|
Ik heb geantwoord "hotel of pension" want ik ben op schoolreis naar Praag geweest en we hebben er 4 dagen in Hotel Luna geslapen. Van buiten een lelijk hotel maar ik vond het binnen wel redelijk. Behalve dat op de 3 persoons-kamers 1 van de 3 bedden keihard was.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gast
|
In een huis met voortreffelijke bedden, zakken net niet te ver door, maar zijn beslist niet hard. Omgeving Chodova, vlakbij de biergrot van de brouwerij waar ze ook van dat echte lekkere Tsjechise eten hebben.
|
|
|
|
#37 |
|
Actief Lid
|
Wy gaan ook jaren naar Tsjechië in de zomer zoeken we een vakantie huis..elk jaar ergens anders..en in de winter gaan we naar Tanvald..maar nu we 2 keer per jaar gaan,wil ik ook wel eens ergens anders heen,jullie niet??van de zomer gaan we naar Doudleby nad Orlici..ik wil dan best de volgende zomer naar Kroatie .of zo..en dan om het jaar in zomer naar Tsjechië..
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
mannenvakantie
Sinds 1990 ga ik met 7 mannen 1 week op vakantie in Tsjechie.Bestemming? Weten we nooit van te voren. We rijden ergens naar toe, overnachten in een hotel of pension. Verkassen een maal. Wat we doen? Veel praten, lopen, drinken in de gezelligste cafees van de wereld. Praten met de bevolking. Lekker spelen op de fruitautomaten.Cultuur snuiven.En weet je wat het is? Het verveelt nooit!Gemiddelde leeftijd nu loopt naar de 56. Aanstaande zaterdag vertrekken we weer, kijken er alweer zolang naar uit.Dit maal blijven wij voor de hele week in ons huis in de omgeving van Karlovy Vary. 8 man al 15 jaar dikke pret.Moraal: wij genieten ongestoord van dit prachtige land.
Groet van Aad. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Actief Lid
|
wij verblijven altijd bij de moeder van mijn vriend. Dat is in Veseli nad Luznici vlakbij Tabor. Heel mooi daar en ik kom na een aantal weken altijd vetgemest weer terug in Nederland.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Volwaardig Lid
|
Bij mn zus en zwager. In Prostredni Becva. in beskydy, radhost