|
|
![]() |
||||||
| Poll-resultaten bekijken: Waar verblijf jij tijdens jouw vakantie in Tsjechië? | |||
| In een hotel of pension |
|
75 | 12,82% |
| Op een camping |
|
185 | 31,62% |
| In een vakantiehuis |
|
173 | 29,57% |
| Bij familie of vrienden |
|
62 | 10,60% |
| In ons eigen huis in Tsjechië |
|
90 | 15,38% |
| Stemmers: 585. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken | |||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Re: Waar verblijf jij in Tsjechie ?
Krtek kun je iets kwijt over de overnachtingsonkosten voor studenten.
Handig voor op school. Alvast bedankt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lid
|
De jeugdherberg waar wij zullen verblijven kost (volgens de website toch) 250 tot 300 kronen per nacht. Die was wel iets goedkoper dan de andere. De meesten vragen zo'n 400 kronen.
Hopelijk ben je hiermee geholpen! Als je wilt kan 'k ook de internetasdressen van een heleboel jeugdherbergen in Praag doorsturen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Geroyeerd lid
|
1 of 2 weken rondom huis (in CZ) en wellicht een weekje naar Orlicke Hory, ergens in een pension of huisje. Ook 10-12 dagen naar NL (ook voor vakantie) deels in een huisje op de veluwe.
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
ik logeer meestal bij vrienden. de laatste keer dat ik in Brno was, heb ik ook wel meerdere nachten op de kolej gespendeerd. is gemakkelijk, de receptiemadammekes kennen mij nog van vorig jaar, zijn blij als ze me zien en vergeten dan de kolejka te vragen
. zeer goedkope oplossing... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
wij gaan camperen ergens in cz. heb nog geen idee waar. in ieder geval een plek waar ik nog niet ben geweest en op een camping waar de nl standaard toerist niet komt. niks luxe, back 2 the basic (weet de term niet in cz
) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lid
|
wij verblijven in een luxe vakantiehuis in lopenik, lekker met sauna en poolbiljart en een eigen biertap, we kunnen niet wachten op de maand juli.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
Onze voorkeur blijft uitgaan naar een vakantiehuis. Iedere keer zoeken we namelijk weer een andere plaats of streek op (m.u.v. de winter) die we dan in de wijde omgeving verkennen en bezoeken. Een vakantiehuis is dan een goede uitvalsbasis waarbij we kunnen stellen dat we het de afgelopen 14 jaar nog niet slecht getroffen hebben.
|
|
|
|