![]() |
|
| Poll-resultaten bekijken: Waar verblijf jij tijdens jouw vakantie in Tsjechië? | |||
| In een hotel of pension |
|
75 | 12,82% |
| Op een camping |
|
185 | 31,62% |
| In een vakantiehuis |
|
173 | 29,57% |
| Bij familie of vrienden |
|
62 | 10,60% |
| In ons eigen huis in Tsjechië |
|
90 | 15,38% |
| Stemmers: 585. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken | |||
![]() |
|
|
Onderwerp-opties |
|
|
#111 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Actief Lid
|
Ik heb gestemd op een eigen huis in Tsjechie. Dat hebben we nu zo'n twee jaar. In de 8 voorafgaande jaren huurden we steeds een huis. Vaak gingen we met de hele familie dus dan is een groot huis wel handig. We hebben nu veel aanloop van familie en vrienden in ons eigen Tsjechische huis, gezellig hoor!
Groet, Paulien |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Gast
|
Met de camper bezoeken we jaarlijks 7 - 10 campings. Blijven overal 2 maximaal 3 nachten.
Hebben dit nu de afgelopen 3 jaar op deze manier gedaan. Dit jaar waarschijnlijk weer. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Gast
|
Ik heb gestemd op een vakantiewoning.
Heb vroeger, van huis uit, altijd gekampeerd. Nu met de rugklachten die ik heb gaan we altijd in een huisje. Het lukt mij gewoon niet om op de grond te slapen. En als het even regent is alles klam en vochtig. Nog slechter voor mijn rug! Voor de kinderen is een camping ideaal. Ze hebben natuurlijk meer aanspraak met andere kinderen. Maar tot nu toe heb ik ze nog niet horen klagen(9 en 11 jaar). Dus wij gaan ook dit jaar weer lekker in een huisje zitten. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben dit jaar in juni Liberec-Pavlovice op de Autokemp gestaan. Redelijk camping met diverse nationaliteiten aan bezoekers.
De Nederlanders waren voornamelijk doorreizend naar de eindbestemming en bleven 1 of 2 nachten op deze camping. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Nieuw Lid
|
lekker naar de camping!
![]() |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Nieuw Lid
|
Camping!, maar dan wel in een chata.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom veel vakantielui liggen te creperen in hun tentje of caravan meesleuren als je op veel Tsjechische campings voor weinig geld een huisje kan huren met bijv. sanitaire voorziening. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Nieuw Lid
|
waar verblijf jij in tsjechie
wij huren al negen jaar als wij op vakantie gaan huisjes en dat bevalt prima wij kunnen niet in een tent om dat me dochter astma heb we hebben zo al veel gezien van tsjechie ik denk dat camperen ook wel leuk is maar een huisje is een leuk alternatief en zeker ook niet duur
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Forum Freak
|
Wij nemen wel graag onze eigen caravan mee omdat ik dan, voor mijn rugklachten, een goed bed bij me heb. De Tsjechische bedden zijn over het algemeen zo hard dat ik daar slecht op slaap met heel veel rugpijn.
En dat is maar één van de dingen waarom ik blij ben met mijn eigen caravan!! |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Lid
|
RE: Waar verblijf je in Tsjechië
Graag op een autokemp. Kan wel eens tegenvallen natuurlijk, maar dan ben je 's anderendaags weer weg. Wij zijn graag buiten en ook al hebben we reeds een respectabele leeftijd ( 63 en 52), toch slapen we graag in ons iglotentje - is zo opgesteld en weer afgebroken. Moet zeggen dat we meestal jongeren en gezinnen op de campings zien - oudere koppels reizen meestal met een caravan of een motorhome. Wij vinden het leuk zo! Wij trekken graag rond en regelen niets op voorhand.
|
|
|
|