![]() |
|
|
#81 |
|
Forum Freak
|
Bedankt
![]() |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Forum Freak
|
Over het weer...
Er worden nog onweersbuien verwacht in delen van Tsjechië vandaag, maar de hittegolf zal de komende dagen nog voortduren. In de middag worden temperaturen van 28 tot 30 graden Celsius verwacht en volgens meteorologen duurt het tropische weer nog op zijn minst tot het einde van de maand. Goed nieuws dus voor degenen die deze maand nog gaan ![]() |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Kovarna
Wij gaan deze zomer (met kids van 12 en 14) voor het eerst naar Tsjechië. Ik zou graag naar camping Kovarna (omgeving Pelhrimov) gaan, en zo te lezen is dat een goed idee.
Kan iemand me vertellen hoe het weer in die omgeving is? Ik heb begrepen dat dat per regio nogal verschilt. Groetjes, Tanja |
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]() Misschien zelf in de gaten houden Tanja http://www.weer.nl/nl/home/weer/were...v&noLinkList=1 Laatst aangepast door Alberto; 23-05-07 om 09:57. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Forum Freak
|
Vraag mijn zwager hoe het weer is in Tsjechië en hij zal je vertellen dat het er ALTIJD regent!!!
Hij wil dan ook niet meer met vakantie naar Tsjechië, je zal maar die pech hebben!! |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Nieuw Lid
|
Ja, wij zijn ook een beetje pechvogels, kiezen ook vaak net díe plekken uit waar het weer dan slecht is (er zijn zelfs mensen die zeker niet diezelfde kant opgaan als wij.......). Maar de afgelopen jaren hebben we het getroffen, dus we gaan ervoor!
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Forum Freak
|
Ik wens jullie heel veel succes en heel mooi weer!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#89 |
|
VIP Lid
|
We komen net van Brno en het was vandaag rond 32 graden, veeel te heet hoor! Maar we hebben genoten bij Fort Spilberk. Daar was het wel uit te houden met die dikke muren. Morgen wordt het hier nog ietsje warmer. Van ons hoeft deze warmte niet hoor, we houden juist van een graadje of 22 en liever niet meer. Maar waar we ook gaan en wanneer dan ook in CZ , wij hebben altijd wel een aantal dagen rond de 30 graden.
En meer dan de helft van de kleding die we vorige week meenamen is met lange mouwen en een aantal vesten. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
VIP Lid
|
We zitten nog tot maandag in Kromeriz (sorry voor de leestekens, maar ik zit aan de pc van het pension) en om 8,30 was het al 29 graden hier, dus eigenlijk te heet om iets te doen. Maar ach, de wijn is koel en bij het kasteel zit je heerlijk in de schaduw en als de wijn op is, gaan we gewoon lekker iets eten. En de kasteeltuin is hier fantastisch!
|
|
|
|