|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#61 |
|
VIP Lid
|
als je in de zomer kijkt is het in het zuiden wel wat warmer en schijnt de zon er meer, maar in het zuiden regent het ook meer. dat heb ik wel gemerkt. in het noorden alleen in de avond af en toe buitje en in het zuiden de hele dag regen bijna. misschien kwam dat ook wel door het weer, maar in de boekjes zag ik dat ook staan.
|
|
|
|
#62 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Mijn schoonouders gaan al jaren en hebben zo goed als altijd mooi weer gehad. De zekerheid van erg mooi weer net als Spanje heb je niet, maar volgens mij is de kans wel groot dat je mooi weer treft. Hou wel rekening met wat frissere nachten (slaapt heerlijk). Het blijft er over het algemeen niet zo benauwd. Ook wanneer het overdag heet is is het meestal goed uit te houden. groetjes Naat |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Actief Lid
|
Zou er vandaag weer een record gaan vallen met de temperaturen in Tsjechie.
Hier in Javornik is het al bijna 35 graden om 09.30 uur s'morgens en dat in Mei. Er zal wel wat onweer aan zitten te komen met zulke temperaturen. Ook de webcam in Trutnov geeft al hoge temperaturen aan. http://www.vysnenydum.com/page53.html
|
|
|
|
#64 |
|
Legende
|
Webcam Trutnov geeft intussen 34,5 graden aan en een vlugge kijk op holidayinfo geeft als hoogste temperatuur aan 35,9 graden in Hluboèky.
|
|
|
#65 |
|
VIP Lid
|
35 graden?????
![]() Ik lees het wel goed geloof ik... ![]() |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Super Lid
|
Lina, effe voor de zekerheid,
dit is het weer in Tsjechie he, niet dat jij nu in je rode bikini in de tuin gaat liggen. ![]()
|
|
|
|
#67 |
|
VIP Lid
|
Hé sjips,
dacht ik nou net even in mijn nagelnieuwe rode bikini in de tuin te kunnen zonnen....:snik: |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Wat een fantastische temperatuur!
Ik ga mijn vlinderstruiken inruilen voor bananen en palmbomen. Vervolgens laat ik een bier aanrukken, gebracht door een vrouw in een nagelnieuwe rode bikini zwalkend op rode hoge hakken. Wat is het leven toch heerlijk! |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
VIP Lid
|
Nog even wachten Lina.
Ze geven over een paar dagen rond de 28 graden op. Of je moet een Tsjechisch kampvuurtje aanleggen. En anders hier een alternatief. http://terrasheater.yimmy.nl/?gclid=...FQUwlAodMRHZ0g Hilde |
|
|
|
|
|
#70 |
|
VIP Lid
|
Wij zitten in Kromeriz en hier is het nu op dit moment een stuk boven de 30graden en we zitten nu in ons koele pension aan de pc.
|