|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#101 |
|
VIP Lid
|
ik zie geen temperaturen onder de 26C hoor??
http://pocasi.idnes.cz/pocasi.idn dnes is vandaag, vanaf daar doortellen. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
VIP Lid
|
je kan hem wel meenemen, maar me een warme trui kom je er ook wel.
|
|
|
|
#103 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
maar die van jou ziet er idd veel beter uit. Nee, hij is eigenlijk niet zo groot. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Volwaardig Lid
|
het is rond liberec altijd een paar graden kouder. wij reden een paar jaar terug van de camping sedmihorky naar liberec en dat scheelde altijd een paar graden, naar beneden dan he. dus het is er iets kouder, maar wat maakt dat op 26 graden
wij gan volgende week donderdag, en willen richting het reuzengebergte daar zal het s'nachts en sávonds ook wel kouder zijn, dus het kacheltje gaat zeker mee. groetjes mima |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Nieuw Lid
|
Oke, daar heb ik wat aan, dan gaat de mijne dus ook maar gewoon mee. Thnx!!
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij zijn nu drie jaar achter elkaar in Tsjechie op vakantie geweest.De eerste twee keer hadden we een ongeveer een week slacht weer , met regen en best wel kou. We hebben toen echt wel de kachel aan gehad, ook omdat alles op een gegeven moment klam begint aan te voelen.
Bovendien koelt het vaak in de avond behoorlijk af (lang leve het kampvuur). Ik zou die kachel toch maar meenemen. Sonja. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Moderator
|
Heb jij in Nederland dan ook de kachel aan als het 's avonds boven of rond de twintig graden is? Je gaat niet naar de Noordpool, hoor!
![]()
|
|
|
#108 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Nou vorig jaar heb ik een weekje op een camping gestaan in NL. Overdag gigantisch warm, 's nachts toch wel koud hoor en inderdaad werd alles klam. Dus ook toen ff de kachel aangedaan om de kou en nattigheid eruit te halen.
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Waar zijn de mannen van stavast?
Bibberend liggen in je slaapzak. Kom op en wees een vent: neem je kachel mee. Het kan 's avonds koud worden in Tsjechie. Overdag lekker heet en 'savonds...........brrrr. Een lekker warm wijf en wat alcohol wil wel helpen. En een kacheltje. Je slaapt dan daarna zo lekker....................mmmmmmmmmmmmmmmm Groet van een nimmer koukleumende Kukel. |
|
|
|
|
|
|