![]() |
|
|
#221 |
|
Pivonist
|
Heb deze zomer 8 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!doorgebracht in Trebihost, half juni juli, 2 weken Nederland en als een speer weer terug tot afgelopen zondag. De slechte dagen kan ik op een hand tellen en die waren welkom, hoefde ik mijn tuin niet te sproeien. Ben zo bruin als een neger en hoorde alleen maar jankverhalen over het weer in Nederland, klopt, het front lag boven oost duitsland.
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Legende
|
Temperatuurrecords op meerdere plaatsen
Op verschillende plaatsen zijn vandaag recordtemperaturen opgetekend. In Praag werden aan het meetstation Klementinum tegen de middag 21,5 graden gemeten. Hiermee is het record van 2004 met meer dan één graad overtroffen. In Pardubice was het met 19,5 graden meer dan het record van 50 jaar geleden. Het warmst werd het echter in Èeské Budìjovice, waar het kwik tot 21,7 graden opliep. Hiermee werd een record sedert 1923 gebroken.
radio.cz idnes.cz |
|
|
|
|
|
#223 |
|
VIP Lid
|
Het was dan ook heerlijk vandaag!
Lekker in de tuin gezeten, zelfs een t shirt was te warm, echt genieten! |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Actief Lid
|
Dus ik hoef niet alleen dikke truien mee te nemen(kachel kapotttt) Overdag heerlijk zonnetje
![]() Hiep hoi.....Zat al te denken , koffer vol met truien dikke sokken extra dekens ![]() We merken het wel..... aanhanger gaat ook mee, dus kan genoeg in ![]() |
|
|
|
|
|
#225 |
|
VIP Lid
|
Helaas, de weersvoorspellingen zijn anders!
Morgen duikt de temperatuur al onder de 10 graden en wordt het wat wisselvalliger. In het weekend waarschijnlijk wel net boven de 10 graden maar regen! Ook in de nachten is het steeds vaker rond het vriespunt, en de avonden zijn echt al een stuk kouder. Ik zou dus echt wel wat warms meenemen! |
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Actief Lid
|
We zullen wel zien.
1e nacht zal wel koud zijn, ivm(ander bericht op forum) kachel stuk is. we hebben een andere geregeld,alleen moet die nog geinstallerd worden en hopen dat ze dat op zaterdag nog kunnen anders wachten tot maandag brbrbrMaar op tijd bed in kruipen ![]() |
|
|
|
|
|
#229 |
|
Actief Lid
|
Vandaag heeft het alleen maar geregend echt aan één stuk door geregend! Wel afzien na het prachtige weer van gisteren.
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Lid
|
Regen is niks!!!
SNEEUW willen we hebben....toch? Ik ga 22 december weer naar m'n hutje en hoop toch wel op een flink pak. (sneeuw geen slaag ) |
|
|
|