![]() |
|
|
#32 |
|
Super Lid
|
haha, ja zullen ze dat hebben afgesproken of is het gewoon toeval
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
VIP Lid
|
Het lijkt me geen toeval, er staat ook een rode tent o.i.d.!
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Legende
|
Ik denk dat er bij Antonio iets fout ingesteld stond. Als je terugkijkt in het archief zie je dezelfde foto gans anders.
Er was trouwens een fietsgebeuren rond dat tijdstip en 5 minuten daarna was de tent reeds afgebroken. Zie andere foto's. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Actief Lid
|
Stom toeval toen ik keek dat er zoveel mensen rood gekleed waren, dacht laat het iets versterken. Vandaaag is Rooood
![]() ![]() Excuus voor De Grote Teleurstelling Paula! ![]() |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Legende
|
De site van humlnet.cz is nog maar eens uitgebreid met een nieuwe webcam. Ditmaal kan je de omgeving van de Snezka bewonderen vanaf Obøí Dùl .
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Super Lid
|
het word daar wel snel donker zeg, hier is het nog helemaal licht
maar dat komt vast omdat tsjechie in het oosten ligt. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Super Lid
|
Leuk, weer een nieuwe webcam erbij! Ook ik kijk bijna elke dag wel even op deze site. Nog even en de webcam bij ons op de plaatselijke skipiste geeft ook weer beelden, deze cam werkt alleen als de skipiste open is. Op één van de heuvels in de nabijheid van ons huis waar wij op uitkijken, slechts een paar kilometer van ons verwijderd, staat ook een webcam die elke dag diverse vele "verse" beelden geeft.
Het staat op de Kamenec, de skipiste van Jablonec NJ. Echt super vind ik dat, zo zijn we altijd op de hoogte van het actuele weer rond ons huis. kamenec1.JPG Uitzicht vanaf ons huis, op de eerste heuvel staat de webcam, daarachter nog net een stukje van de heuvel waar de webcam oa op gericht staat en daarachter weer de skipistes van Rokytnice NJ. kamenec_8-10-2008.jpg Een plaatje van gisteren. |
|
|
|