![]() |
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
En hier nog de webcam van Bozkov.
http://www.obecbozkov.cz/webcam/webcam.php Tsjechië in beeld toch?? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Legende
|
Opnieuw is er een webcam toegevoegd aan deze website. Voor het eerst zie ik er een zicht op het "Relaxpark" in Pec pod Snezkou (de rodelbaan). De beelden kunnen echter opgevraagd worden tot 12 juli in het digitale archief. Wie weet ziet iemand die er deze dagen was zichzelf terug op de foto's. Er zijn nu reeds 9 fantastische camerastandpunten te bekijken.
kamery.humlnet.cz |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
We hebben met 3 collegaes afgesproken op bepaalde momenten in Trutnov op het Krakonoseplein te staan, zodat we op ons werk de vakantievierende collegaes kunnen zien. Het werkt en is prachtig; ook later voor jezelf een leuke foto.
We hebben ons zelf ook terug "ontdekt" op de Jaarmarkt van 6 Juli in Zacler. De rodelbaan in Pec pod Snezka hebben we net gemist; we waren iets eerder dan 12 Juli. Dus: ongekende mogelijkheden!! ![]() Bedankt weer voor de tips Freddy! ![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
VIP Lid
|
Die webcams en alles wat daar voor nodig is, moeten een klein vermogen kosten.
Ik vraag mij af wie dat allemaal betaalt!!.. Char. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Legende
|
Webcam Litoměřice
Ik zie zopas dat er opnieuw een nieuwe webcam aan deze mooie site is toegevoegd. Hierop kan men het Mírové náměstí in Litoměřice bekijken. Vandaag was er trouwens het "Vinobraní v Litoměřicích", en het was er druk zo te zien.
kamery.humlnet.cz |
|
|
|
|
|
#28 |
|
VIP Lid
|
Dank je wel Freddy,.. ik kijk bijna iedere dag even, wat voor weer het is, zo vlak bij ons huis...(Trutnov-Cervena Hora)... maar door de bergen en dalen kan het weer, hoewel er maar zo'n 25 km tussen zit, enorm verschillen...
Char. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Forum Freak
|
Bij het zien van die mensenmassa speelt mijn claustrofobie aardig op!!
Neemt niet weg dat het een mooi plaatje is! |
|
|
|