|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
VIP Lid
|
Re: Cadeautjes meenemen naar Tsjechie
Volgens mij gaat pindakaas er ook wel in in Tsjechie. En ik las ergens op het forum dat ze ook gek zijn op gele vla, dat schijnt daar niet te krijgen te zijn. Maar wel een beetje moeilijk meenemen die pakken vla.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Moderator
|
Pindakaas is er trouwens wel gewoon verkrijgbaar.... Gele vla zou ik niet weten... ook nooit echt naar gezocht in Tsjechie...
Het meenemen...tja kan in een koelbox (desnoods op 12V). Wij hebben sindskort zo'n 12V ding... die gaat leeg naar Tsjechie en komt vol terug denk ik ![]() Trouwens ook handig om m'n pivo's te koelen op de hotelkamer ![]() |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
|
Weet je!!! Nou je het zegt!.
Mijn vriend houd HEEL erg van speciebonen/satesaus/gehakt schotel van Maggi |
|
|
|
|
|
#35 |
|
VIP Lid
|
Voor Leen:
Verse sperciebonen regelmatig in de aanbieding bij Delvita aan Pocernicka (Praag 10 / Malesice) En ook bij de albert! (die veel op AH lijkt) Pieter |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
VIP Lid
|
belgische chocolade...(geen leonidasbullshit, wel ambachtelijk gemaakt)
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nieuw Lid
|
Suggestie attentie voor Tsjechen
Vorig jaar tijdens onze vacantie zijn wij erg geholpen door een Tsjechische familie. Dit ouder echtpaar die in een boerderij woont en ongeveer 50 jaar oud zijn willen wij aankomende vacantie iets geven. Geld is niet leuk, maar wat dan wel. Wie heeft er een suggestie ter waarde van ongeveer 50 euro. Iets uit Nederland, of toch iets in Tsjechie gekocht?
Ben zeer benieuwd naar jullie suggesties Willemijn |
|
|
|
|
|
#39 |
|
VIP Lid
|
TULPEN !
Pieter |