![]() |
|
|
#91 |
|
Forum Freak
|
Ja, maar met je Nederlandse pasje kan je ook naar binnen!
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Jammer....
![]() |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Forum Freak
|
Maar in alle winkels waar wij zijn geweest was een pinautomaat binnen in de winkel.
En wij kopen meestal de Magister en de Becherovka bij de Makro. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Nieuw Lid
|
kado
hallo,
We gaan in februari op wintersport in Tsjechie. We logeren al voor de 6 keer bij een erg aardig echtpaar (80 en 76 jaar)We nemen altijd wat voor ze mee zoals kaas ,stroopwafels,boek over nederland,chocolade ,planten ,enz ,enz . Nu ben ik al weer druk met het bedenken van een leuk kado! Heeft iemand een idee voor mij ???? Ik weet het even niet meer en wil toch wat voor ze meenemen!!!!! groet Sibbel Laatst aangepast door Gorrit; 10-01-08 om 17:48. Reden: Verplaatst naar bestaand onderwerp over kadootjes/attenties |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Forum Freak
|
"Iets" Delftsblauw, is onze ervaring, wordt wel gewaardeerd!
En dat heb je echt in alle prijsklassen. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Volwaardig Lid
|
Misschien een paar rolletjes Beschuit? Die heb ik in Tsjechie nog niet gezien...
grt, Dennis |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Actief Lid
|
wij brachten dit jaar klompen mee.... tja alleen was niet voor een tsjech--> maar van jan die 50 jaar was geworden
"jan hangen ze al ??" |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Volwaardig Lid
|
Van oorsprong ben ik geboren in het oosten van het land en neem dus wel eens bakworst mee wordt erg gewaardeerd omdat het zo specifiek is. ook heb ik nu ik al lang in het zuiden woon wel eens worstebroodjes meegenomen. Dus streekproducten!
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Super Lid
|
Hier in dit topic staat ergens ook de tip van een kaasschaaf. We hebben al een aantal Tsjechische vrienden erg blij kunnen maken met deze tip!
Wel met een lekker stuk kaas erbij natuurlijk. ![]() |
|
|
|