![]() |
|
|
#61 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Moontje!
Wij zijn zelf al 2x in Telc geweest en de autowielen zitten er nog steeds op. Een stuurslot is altijd wel handig! In kleine dorpjes heb je minder keuze natuurlijk. Maar in steden is gewoon alles verkrijgbaar. |
|
|
|
|
|
#62 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
De vraag van dit topic is??? Juist ja:Wat is moelijk of niet verkrijgbaar in Tsjechie??? ![]() En dat is dus lekkere echte Hollandse kaas! |
|
|
|
|
|
|
#63 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
Citaat:
We eten graag en vooral Tsjechische producten Corrie, ook kaasjes maar van kaas maken zoals ik het lekker vind (van strempelen tot rijpen) hebben ze in CZ nog geen kaas gegeten.. Ook voor onze Tsjechische dorpsgenoten nemen we altijd een paar stukken uit NL mee. Ze zijn er gek op want is daar niet te krijgen.. Mogen we nu ook geen Pivo meer mee naar Nederland nemen???:snik: * Gaat achter Punk om achter een grote pul Dvanacka te zitten |
||
|
|
|
|
|
#64 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
*Lien troost Punk* Wij hebben hier nog wel een echt Tsjechisch biertje voor je!! Of mochten we dat niet meenemen naar Nederland?? Want geen echte kaas meenemen naar Tsjechie, is dan ook geen echt bier meenemen uit Tsjechie??![]() |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Blijkt dat je een kleinzoon bent van je opa, Gorrit!!!! Kaaseten is je met de paplepel ingegoten, blijkt. Handel je ook in kaas ? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#67 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
M'n opa had een stevige trap in z'n benen. Hoe denk je anders dat ik zo lang geworden ben Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#69 | ||||
|
Moderator
|
Citaat:
Nee hoor, niks fout mee, voor mijn part begin je een Nederlandse winkel in Tsjechië! Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Forum Freak