![]() |
|
|
#111 |
|
Actief Lid
|
Nadat ik dit las gisteren, ben ik gelijk naar de makro gegaan (we wilden er zowieso heen).
Rondgesnuffeld in de koeling / bevroren vlees afdeling, maar niks gevonden.. Kun je me vertellen waar dat gebruikelijk ligt / de CZ naam er van ? |
|
|
|
|
|
#112 |
|
VIP Lid
|
Het zijn de gewone Nederlandse frikandellen van Beckers in een doos van 20 stuks!
Liggen in de diepvries. Twee maanden geleden hadden ze zelfs kroketten, helaas de laatste keer niet dus dat was misschien eenmalig. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Actief Lid
|
Nu is er al een behoorlijke lijst opgenoemd van producten die wij, Nederlanders, missen in Tsjechie. Zou er nou geen handel zitten om deze producten op de Tsjechische markt te krijgen? Met name voor Pinda/Satehsaus lijkt toch een wereld open te liggen.
![]() Trouwens nu wat anders; ik liep van de week een Action-winkel binnen in Nuspeet. Liggen daar de Lentylkies (misschien fout geschreven) te koop. Dit zijn dus de Tsjechische Smarties. Op de verpakking gekeken en inderdaad gemaakt door Nestle in Tsjechie. ![]() |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Actief Lid
|
Telkens dat ik een Tsjech mee neem naar NL, en een ze een patatje oorlog voorschotel of een bal gehakt met pindasaus, vinden ze de pindasaus maar helemaal niks..
|
|
|
|