![]() |
|
|
#71 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik heb graag drop uit nl en standaard komen daar de nibbits bij voor de uk, de koffiepads want in mijn keuken staat ook een senseo. Nee ik drink geen koffie, ge-erft van mijn ouders die op hunzelf wonen nu. Verder is de kaas ook wel standaard. De passoa haalde ik wel is bij de globus, maar die hebben ze daar ook niet meer, dus die moeten ze de volgende keer ook is mee brengen.
Verder ook de shoarmakruiden worden meegebracht, gyros is toch net iets minder, en de stoofvleeskruiden voor een stukje lekkere runderlapjes. Ook standaard is een doos frikandellen en een doos kroketten, soms een bamihapje soms een vietn. loempia. Verder, hmm tsja net waar ik trek in heb. Dat is mijn lijstje En pindakaas is hier idd te koop. Maar toch vraag ik die uit nl, hier gewoon te duur. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Volwaardig Lid
|
Vanille Vla is er ook niet te koop,Je doet ene Estertje uit Javornik er een groot plezier mee.
Wat wij uit Tsjechie altijd meenemen:rollen mentos met kaneel smaak. Wel 50 tegelijk bij grote super in centrum van Liberec.zijn in Nederland nergens te koop. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
beste mensen,
ik ben inmiddels al lang weer terug in Nederland. Ik heb gewoon helemaal niets meegenomen want ik heb me gewoon aangenaam laten verrassen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ze gewoon alles hebben wat je nodig hebt. Alleen stroop voor op de pannenkoek kon ik niet vinden. Maar dan is er altijd nog jam en suiker. Ik heb wel de Tsjechische mayo mee naar Holland genomen. Helemaal verliefd geworden op het land, dus gaan we in december weer. Dan met de hele familie, wordt vast weer leuk. Nogmaals bedankt voor alle reakties Moniek |
|
|
|
|
|
#74 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
In principe hoef je inderdaad niets mee te nemen. De winkels in Tsjechie hebben een veel groter aanbod in produkten dan die bij ons.
Alleen die pindakaas... Die bio-pindakaas is niet lekker... Echte pindakaas is van Calvé ! Drop is er niet te koop, maar wel erg veel lekkere chocola en toffees... Een ding heb ik erg gemist. Mij lekkere fles Sanex douchegel werd de eerste dag uit de douche gepikt, samen met mijn shampoo. De shampoo was snel weer gekocht, Elséve, maar voor de Sanex kon ik geen goede vervanger vinden. :traan: Jammer, jammer, volgend jaar een extra fles in de auto. Wat trouwens in Tsjechie verkrijgbaar is en in nederland niet is Travelgum, tegen wagenziekte. En het is er nog knettergoedkoop ook. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Forum Freak
|
Ik heb helemaal niets meegenomen naar Tsjechië. Als ik de volgende keer ga neem ik wel satèsaus mee, als ik er aan denk en misschien pindakaas. Voor de rest heb ik niets gemist. Ach, wat is missen. Ik heb heerlijk gegeten, soms maakte ik maar wat en zelfs Mazzel nam de benen, maar er was altijd wel iemand die het luste.
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Lid
|
Ik had meegenomen:
mayonaise drop ontbijtkoek crackers kaas unox smeerleverworst completa koffie bierworstjes knakworstjes pindakaas pasta hagelslag kauwgom gehaktballen in blik macaronimix tomatenpuree vloeibare croma smeltjus en nog veel meer.... ![]() |
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Moderator
|
En toch wil je nog steeds je forumnaam niet aanpassen?
![]() |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Lid
|
Wij nemen altijd mee:
-wokkels -hagelslag -winegums -extra belegen kaas -drop -satésaus -pringles chips( zijn net iets goedkoper in NL) -shoarmakruiden -kruidenmix voor macaroni -kruidenmix voor bami/nasi goreng -bier( vind ik persoonlijk lekkerder en ik drink maar af en toe een biertje) -witte wijn(kan in Tsjechie geen lekkere witte wijn vinden) -brood -witte puntjes -pitabroodjes -balisto -brinta -natrena |
|
|
|