|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
|
ja ik ook, maar het maakt uit wat je ervan moet doen, als je alleen nog maar extra'tjes moet doen lukt het denk ik wel.
|
|
|
|
#12 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij zijn eruit we gaan naar Jan en Akkelien,en wat we hebben kunnen we uitgeven en meer niet.
Bedankt Groetjes Gerard en Erna |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
Het is vast en zeker heel leuk bij Jan en Akkelien en geld maakt het niet gezellig hoor, dat moet je zelf doen! En als je er over nadenkt zijn er genoeg leuke dingen te doen die weinig kosten.
Als het mooi weer is een tas eten en een koelbox in de auto en lekker ergens gaan picknicken, hartstikke leuk en kost niets extra. Een hele fijne vakantie!
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
Patrick, maak je maar niet druk hoor, hier in NL maak je dat toch ook niet op in een week? Ik ga er even van uit dat jullie accomodatie al betaald is, en dat je hiervan dus de dagelijkse dingen moet betalen. Als je niet elke dag uit eten gaat en goed uitkijkt waar je gaat zitten als je het wel doet, dan komt het vast helemaal goed!
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
Lekker picnicken op een kleedje. Bij een kampvuurtje worstjes bakken. De natuur verkennen.
De entree voor zaken als kastelen , dierentuin en en musea zijn veel lager dan bij ons . En feest vieren met gelijkgestemden kost niets extra`s. Maak een soort budget per dag.Dat heeft onze dochter erg geholpen tijdens haar vakantie in Spanje. En Tsjechie heeft zoveel te bieden. Fijne vakantie. Hilde |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
ja en je hoeft ook niet perse een drankje te drinken op een terras, je kan ook gewoon drinken in een supermarktje halen en die buiten op een pleintje ofzo opdrinken.
|
|
|
|
#17 |
|
Moderator
|
Je kan een weekje vakantie in Praag natuurlijk niet vergelijken met een weekje gewoon thuis qua uitgaven. Een ijsje hier, souvenirtje daar, uitstapjes en natuurlijk ook een echte pivo drinken!
Volgens mij had je al een hotel geboekt, dus onderdak (en ontbijt) is geregeld? Je hebt al leuke tips gekregen, maar de tip van Hilde vind ik een hele goede: verdeel je budget in het aantal dagen dat je op vakantie bent. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Volwaardig Lid
|
Maar dat gebeurt zowiezo wel, dat we teveel uitgeven achteraf gebeurt bijna nooit dus dat calculeren we wel mee.
|
|
|
|