![]() |
|
|
#71 |
|
Actief Lid
|
we zijn ook aan het aftellen,nog 4 weken.
Keuken is al gearriveerd met de vrachtwagen, rest nemen we zelf mee samen met vrienden............... Hebben er veel zin in ![]() |
|
|
|
|
|
#72 |
|
VIP Lid
|
wat leuk en spannend Heidi.
Geniet ervan. Wij moeten nog wat langer wachten. Groetjes en nog de felicitaties. Hilde |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij vertrekken op 7 juli naar Zuid Bohemen. Na een tussenstop in Duitsland hopen wij op 9 juli op camping Nylsko aan te komen.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Volwaardig Lid
|
Wordt jaloers als ik deze berichten lees. De kinderen willen dit jaar naar Spanje in plaats van naar ons huis in Tsjechie. Moet nu wachten tot de herfst. Geniet er allen van.
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Actief Lid
|
vakantie.
Citaat:
Hoi Gerard, Ik en mijn vriendin en haar moeder gaan op 2 juli 2008 naar Praag toe, voor 1 week, wij hebben een hotel en een excursiereis. Is dit voldoende wat je weten? wie blijft toch. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Actief Lid
|
Veel Plezier!!!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Super Lid
|
veel plezier
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Actief Lid
|
wanneer naar tsjechie en waarheen?
Ik had verteld dat ik in augustus met 2 vriendinnen naar Tsjechie zou gaan, maar waarschijnlijk gaat dat niet door...
ten eerste had een van mn vriendinnnen niet zo'n zin in een busreis (wat we zouden doen), en dat riep al vragen op, ze leek er verder ook niet zo'n zin in te hebben, en ten 2e ga ik met de vrouwelijke kant van mijn familie naar Parijs (parijs onveilig maken ), en daar moet ik ook genoeg geld voor hebben. mn zus stelde voor dat ze dan volgend jaar met me naar Tsjechie zou gaan, rond mn verjaardag, en daar heb ik absoluut niets op tegen! (al is het jammer, want ik wilde dit jaar een agenda kopen in Tsjechie, en voetbaldingen ) |
|
|
|