|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Actief Lid
|
wij gaan zaterdag 26 april naar Javorink voor een hele week. Daneens zien wat ze daar met de heksen uitspoken en naar de forum meeting in dolni lanov.
van de zomer gaan we nog een keer naar Javornik en dan wel vanaf 19 juli t/m 9 augustus. We hebben er erg veel in in. Tja als ik nu eens een geldboom in de tuin had staan dan ging ik in juni nog een week en met de herfstvakantie weer, maar helaas..... wij zijn aan het aftellen...nog 9 nachtjes slapen ![]() groetjes ![]()
|
|
|
|
#42 |
|
Actief Lid
|
Het plan is dat we begin juni richting Tsjechië vertrekken voor
2,5 / 3 weken. Het doel kan nog veranderen maar de periode niet. Als het Tsjechië wordt en die kans is groot dan zien we wel waar we uitkomen. Bij ons staat eigenlijk niets vast, behalve de periode dan. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
VIP Lid
|
Wij gaan de eerste 3 weken van de school vakantie weer naar Tsjechie,heerlijk ik kan bijna niet wachten.
Lekker met onze eigen sleurhut eerst naar de Sumava, tsja en daarna weten we nog niet.Wij zijn niet zo honkvast en trekken graag wat rond, dus wie weet waar we uit komen. ![]()
|
|
|
|
#44 |
|
Lid
|
9 juli vertrekken we voor 2 weken richting Moravië, we logeren er in een klein pension in Olomouc. Mijn lief mag voor de eerste keer mijn favoriet stukje Tsjechië aanschouwen, wat een voorrecht!
Op de terugweg blijven we nog een tweetal dagen in Bohemen! Ik kijk er al naar uit, al wordt het stilaan tijd dat ik ook de rest van de wereld eens ontdek (ik zeg dit elk jaar)
|
|
|
#45 |
|
Moderator
|
Naar het zich nu laat aanzien, zitten wij vanaf half augustus twee weken in Krasna Lipa, niet ver van Karlovy Vary.De reservering is gedaan, het wachten is nu nog even op de paperassen. ![]()
|
|
|
#46 |
|
Volwaardig Lid
|
Niemand uit het noorden des lands met kinderen?
![]() Groetjes Gerard en Erna |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Super Lid
|
|
|