![]() |
|
|
#111 |
|
VIP Lid
|
Nou Freddy van jou wel een tiental.
Je kent onze Sarah.De andere meiden blijven thuis. Dus waarschijnlijk ook de (on)mogelijkheden. Een pm mag natuurlijk ook. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Actief Lid
|
Wij vertrekken zondag en mijn 83 jarige vader gaat mee! Ik ben benieuwd hoe hij het vindt want hij is al acht jaar niet meer in Tsjechié geweest en er is nog al wat veranderd en niet alleen aan ons huis. Het wordt trouwens druk want ook mijn zus en broer komen ons opzoeken, daarna kleinzoon Jarvey met het vliegtuig en dochter en schoonzoon met de twee kids komen ook nog. Het Vlinderhuis is dus de hele zomer volgeboekt! Maar er kunnen nog tenten in de tuin!
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Nieuw Lid
|
van 13 tot 23 juli een kleine rondreis door Tsjechie. Komend vanuit Slovenie en vertrekkend naar Nederland. O.a. Praag, Budejovice, Pardubice, Ostrava.
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Actief Lid
|
Dank je wel Rika en jij en je familie ook een fijne vakantie.
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Nieuw Lid
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Nieuw Lid
|
wij gaan dit jaar naar het reuzengebergte in het dorpje mladejov het lijkt mij een leuk dorpje maar ik heb 1 klein vraagje zijn er ook leuke kleding of schoenen winkels in turnov???????
![]() |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Nieuw Lid
|
Ik vertrek waarschijnlijk maandag 28 juli met de auto. Eerst naar Berlijn, daarna naar Krakau en Zakopane.
Dan ga ik de grens over naar Slowakije, ik wil daar in die natuurparken wandelen, kanoën, vlotvaren enz. Ik wil ook het Slowaaks Paradijs bezoeken. Dan naar Bratislava. Vandaar uit ga ik naar Tsjechië, om ook daar op verschillende mooie plekjes te gaan kamperen en te wandelen en eventueel paardrijden e.d. O.a. in het Jeseniky gebergte. Uiteindelijk ga ik mijn broer weer opzoeken die nog steeds in Olomouc woont. |
|
|
|