![]() |
|
|
#102 |
|
Actief Lid
|
wij wensen in ieder geval iedereen een top vakantie, en de weersberichten zijn redelijk goed.
![]() |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
VIP Lid
|
Ik hoop dat iedereen een prettige vakantie heeft en mooi weer!
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Nieuw Lid
|
ik wil iedereen even bedanken voor al het aanbod wat ik heb gehad....
mijn tante heeft inmiddels al wat gevonden.... en heeft het ook kunnen boeken... we gaan naar janov nad nisou het huisje Semerink (is iemand hier al eens toevallig geweest?) het is nog even 5 weekjes wachten en dan kunnen we gelukkig gaan... verder wens ik iedereen een hele fijne vakantie geniet er allemaal lekker van ......... groeties Jes. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Nieuw Lid
|
Nog 3 dagen dan vertrekken wij voor 2 weken naar Zupanovice.We hebben er onwijs veel zin in. Ook gaan we nog richting Slowakije waar nog familie woont.We zijn wel heel benieuwd hoe Tsjechië is want het is voor ons de eerste keer dat we er heen gaan.
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
VIP Lid
|
Wij gaan pas laat dit keer.
is wel even wennen. maar dan als iedereen weg is gaan we naar een van de mooiste plekjes van Tsjechie. In de uitlopers van het reuzengebergte. Jizerske Hory. Frydlant, Liberec, Jablonec (kralen), Haracov(rodelbaan) zijn een aantal van ons wensenlijstje. Nog heel veel tijd om er meer op te zetten iemand nog tips? |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Legende
|
|
|
|