![]() |
|
|
#91 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Onze zoon met hond en kat blijven lekker thuis om op het huis te passen. Ik ga op zoek naar de Krakonosova Bylinna! Gegroet allemaal en tot over een paar weken. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Actief Lid
|
Goede reis en veel plezier.
![]() |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Super Lid
|
Goede reis Aad!
Veel plezier en tot over twee weken.Laatst aangepast door Lina; 27-06-08 om 22:21. Reden: twee keer goede reis gewenst...voor de heen en de terugweg dan maar :) |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Actief Lid
|
Een hele fijne vakantie en geniet er van.
![]() |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Volwaardig Lid
|
Het is straks zover om 4 uur gaat de wekker om op pad te gaan richting Dolne (nijdam) Lanov.
We hebben er zin in,we zijn best een beetje zenuwachtig. Jan en Akkelien tot morgen ![]() |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Actief Lid
|
Het aftellen is begonnen.
het aftellen is begonnen, want voor je het weet is het 2 juli 2008 en dan ga ik, samen met Conchita en haar moeder naar Praag. Ik heb er al reuze zin in en Conchita en haar moeder ook. Wij hopen dat wij daar lekker te eten krijgen, want ik hoe eten daar is. Maar ik heb 1 vraagje aan de leden, is het als je iets te duur vind om af te dingen ?. Of de mensen ons dan uit?, of moet ik er maar niet over .Groetjes van, Patrick. |
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Goede reis en geniet ervan, hopelijk hebben jullie mooi weer---> en is het zwembad klaar bij dolni nijdam Fijne vakantie(snif :-( hahaha wij moeten nog een week wachten) |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Actief Lid
|
Ook wij doen het niet in de winkeltjes.
Wel doen wij het bij de kraampjes die je zo nu en dan in stadjes tegenkomt. Op het menu staat in ieder geval hoeveel vlees je krijgt. Vergeet niet dat je patat, gebakken aardappels, rijst en salades er apart bij moet bestellen. Veel plezier en goed weer. |
|
|
|