![]() |
|
|
#61 |
|
VIP Lid
|
Natuurlijk gaan we naar `ons eigen huisje`deze zomer.
Maar het is wel vreemd. Drie jaar lang hebben we drie weken op camping Vidlak gestaan. En nog zijn we niet uitgekeken. En dit wordt weer voor het eerst sinds jaren niet op een camping. We hopen alleen dat onze benjamin zich ook goed gaat vermaken. Maar het eerste contact met de buurkinderen is gelegd. En met Ludvikov hebben we al afgesproken dat ze kan komen paardrijden.En ze kan zich gelukkig heel goed zelf vermaken. En al is het hoog zomer en misschien heel warm, in het huis is het altijd lekker koel. Dus kunnen we ook dingen doen waarbij de honden niet mee kunnen. Of waarbij we ze niet echt een plezier doen. Hilde |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Nieuw Lid
|
26 juni gaan wij met 2 kinderen (15 en 13) een weekje kamperen op camping valek vlakbij Praag. we willien uitgebreid Praag bezoeken , maar ook lekker luieren ,zwemmen,fietsen en kampvuurtje maken op de kamping.heb er onwijs veel zin in !
jacqueline |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nieuw Lid
|
ik kan ook niet wachten tot het Augustus is
dan gaan wij ook weer. ik heb er heel erg veel zin in was het maar al augustus........ ![]() |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ik ga aanstaande zaterdag weer naar mijn huis, samen met Kukelin.
wat kan ik me verheugen daarop. het is toch een luxe dat een mens dat kan doen. Ik zie me al zitten in mijn tuin, eindeloze uitzichten, niet verstoord door bebouwingen. de stilte, de donkere nachten, het vuur in de tuin wat we gaan maken. het bier, het heerlijke eten. even een stuk lopen of fietsen. de aardige Tsjechen. boek lezen en een puzzeltje maken. aai over mijn kop de stilte, de stilte................... de eindeloze mooie natuur. Tsjechie, we komen er aan ...................... |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Nieuw Lid
|
Mijn vriend en ik vertrekken 2 augustus voor 14 dagen naar Nové Hamry met de kinderen, hebben daar een huisje gehuurd, wordt de eerste keer Tsjechie voor ons, ben reuze benieuwd, hoor veel positieve verhalen
Groetjes Karina |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Nieuw Lid
|
Ik ga begin augustus. Ik wil eerst naar Berlijn, Krakau, Bratislava, Wenen en/of Boedapest misschien en op het laatst naar Tsjechië. Kamperen en mijn broer opzoeken in Olomouc(hij werkt daar).
Het ligt er maar net aan hoe mijn pet staat onderweg voor hoe de route wordt en hoe lang ik ergens blijf. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Actief Lid
|
Lekker koel in huis is prettig Hilde, maar vergeet niet de ramen te openen want in oude huizen moet je altijd rekening houden met vocht. Anders is de kans groot op zwammen! Veel plezier in jullie huis deze zomer.
![]() |
|
|
|