![]() |
|
|
#123 |
|
Nieuw Lid
|
Wij gaan 28 juli naar Harrachov in Hotel Sklar.
Ben benieuwd ![]() |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Nieuw Lid
|
tsjechie slowakije
hallo wij gaan over 3 weken weer naar ons tweede vaderland zo voelt dat teminste we gaan voor het negende jaar meestal in augustus en we hebben er eigelijk nooit slecht weer gehad.we zitten nu bij brno in een huisje en willen ook slowakije even bezoeken
voor iedereen die nog op vakantie gaat een fijne vakantie toegewenst |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Actief Lid
|
3 t/m 13 september zijn we weer in Tsjechië. Dit had ik al eens gemeld.
5 nachten zitten we in Praag, en 5 nachten zouden we naar Lubnik gaan. Helaas kan dit door de nodige klusactiviteiten die uitlopen niet doorgaan. ![]() Ineens moet je dan een ander onderkomen zoeken. Dus vele pensions verder, veel zoeken op internet hebben we dan toch een alternatief gevonden. ![]() We gaan naar pension Rozalie in Nachod. Fijn een apartementje gereserveerd (moet nog bevestigd worden maar er was nog plek). We hebben er veel zin in. En als iemand nog tips heeft, al heb ik half internet al uitgepluist over die omgeving. ![]() Ach je weet het nooit misschien weet iemand wel een leuk plekje wat niet op internet te vinden is... Nu hebben we een huurauto, en is het de moeite waard om er voor te zorgen dat we daar ook mee naar Polen kunnen of is het de +/- 50 euro niet waard? ![]() |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Actief Lid
|
Hoi Noelle,
gelukkig hebben jullie een ander adres naar jullie zin gevonden! Met de dakwerkzaamheden gaat het zelfs nog meer uitlopen na wederom weer 2 dagen ellende gisteren en vandaag...niets loopt dan ook recht,het zal een aardige klus worden de komende tijd. Heb heel wat foto's van voor en na die ik later zeker zal plaatsen. Een prettige vakantie alvast voor straks! |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Actief Lid
|
Dank je Lubnik. Onze vakantie zal heerlijk zijn.
Volgend jaar willen we een rondreis maken door een deel van Oosteuropa. Tsjechië zal daar zeker een onderdeel van zijn, dus misschien komen we dan jullie bedjes uit proberen ![]() Veel sterkte met het dak! Hoop voor jullie dat het niet al te lang duurt. Ben wel benieuwd naar de foto's, wil wel even zien of ik volgend jaar droog lig ![]() |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Nieuw Lid
|
Ik vertrek in de nacht op 15 naar 16 augustus naar het Reuzengebergte, voor het eerst naar Tsjechië, en voor het eerst zelf een lange rit rijden.
Spannend! Ik zit in een vrij afgelegen huisje, midden in de bossen. Als ik het reisbureau mag geloven.Iedereen een fijne vakantie iig! |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Volwaardig Lid
|
Dag Noelle
Veel plezier daar, het is er zo mooi.Voor tips kun je op mijn site van alles vinden. Kudowa in Polen is bijvoorbeeld een erg leuk en mooi kuuroord. Ligt direct naast Nachod, voorbij Kaufland en Hypernova. maar ook de meer kleine dingen zijn de moeite waard zoals het heilge bronwater van Male svatonovice of de kruisweg in Starkov. |
|
|
|