![]() |
|
| Poll-resultaten bekijken: Ben je voor of tegen invoering van de Euro in Tsjechië? | |||
| Voor |
|
67 | 27,57% |
| Tegen |
|
154 | 63,37% |
| Maakt mij niet uit |
|
22 | 9,05% |
| Stemmers: 243. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken | |||
![]() |
|
|
Onderwerp-opties |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Het is natuurlijk gemakkelijk om euro's met euro's te vergelijken maar
van ons mogen de kronen OOK beslist blijven....!!! Beter nog had men ons naast het invoeren van de euro (voor internationale transacties) ons eigen muntsysteem gelaten ..Dan kan men tenminste prijsbewuster leven. Nu klopt men er met de euro's niet naast : van sommige artikels is de prijs met 50% gestegen zonder dat de klacht er acht in krijgt ... De invoering van de euro is een devaluatie op grote schaal. Wie het nog niet gesnapt het zal het over enkele jaren wel beseffen.... Ik ben dus niet voor of tegen de euro maar VOOR het behoud van de beide munteenheden... ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Moderator
|
Ja, jij maakt het helemaal ingewikkeld.
Twee valuta naast elkaar is vragen om ellende (nog meer dan alleen de omschakeling naar de Euro). Maar laten we de discussie beperken tot Tsjechië, goed? ![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
tegen, natuurlijk
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Moderator
|
Sprak Gambrinus, die zelf voorstemde zonder enige toelichting te geven.
![]() |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
CZ Moderator
|
Citaat:
jjBen nog aan het nadenken over een toelichting die niet omver te blazen is... nog ff volhouden Het lijkt me trouwens ook interessant om te weten in hoeverre men hier op de hoogte is van de situatie in Tsjechië t.o.v. de euro... is het niet zo dat iedereen 'voor' of 'tegen' stemt naar aanleiding van de gevoelens die de invoering van de euro hier in Nederland heeft losgemaakt. Het verbaast me enigszins dat slechts één persoon heeft gestemd voor de 3e mogelijkheid, weten wij wel alles over de situatie aldaar? |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() Jij kan je nou wel van alles afvragen over de motivaties van anderen en wat zij van de Tsjechische situatie afweten, maar kom nou eerst maar eens met je eigen motivatie waarom jij voor stemt... Dat lijkt mij redelijk toch? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
voor
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
denk
Beste mensen ik zou zeggen laat dat vooral aan de Tsjechen zelf over en wees niet zo rigide maar wees berijd te veranderen.
De Tsjechen die ik ken en heb gesproken over dit onderwerp en de veranderende tijden, zeggen het gaat wel wat snel maar we hebben dan ook veel in te halen. En daar ben ik het volkomen mee eens. We moesten ons maar eens kunnen verplaatsen wat de meeste Tsjechen hebben moeten doorstaan de afgelopen 15 jaren.Van een staat die veel bepaalde voor je naar een staat die je te verantwoording roept. M.V.G. Boeda |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pivonist
|
Ik ben tegen, maar ik heb denk ik geen toelichting nodig.
|
|
|
|