![]() |
|
| Poll-resultaten bekijken: Ben je voor of tegen invoering van de Euro in Tsjechië? | |||
| Voor |
|
67 | 27,57% |
| Tegen |
|
154 | 63,37% |
| Maakt mij niet uit |
|
22 | 9,05% |
| Stemmers: 243. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken | |||
![]() |
|
|
Onderwerp-opties |
|
|
#101 |
|
Lid
|
Ik zie de Kc liever blijven. Met euro's wordt het inderdaad zoveel duurder. Zonde voor Cz, maar ook voor ons. Heerlijk nu, om tijdens de vakantie lekker goedkoop uit eten te gaan.
![]() |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Actief Lid
|
Ik heb tegen gestemd. De euro is ons destijds door de strot geduwd, net als zoveel van die europese regeltjes. Dat hele '"europa" heeft volgens mij maar één doel, de rijken nog rijker maken en de armen nog armer, en zij die er tussenin zitten worden helemaal leeggemolken.We hebben niet zomaar destijds tegen de europese grondwet gestemd, dat was een proteststem! Maar ach wat helpt het? Het gebeurt toch.We zijn algelopen zomer naar Denemarken geweest en het viel me op dat de prijzen daar, in verhouding met Nederland dan, veel lager liggen dan 6 jaar terug. Zij hebben de kroon gehouden, slimme jongens die Denen.
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Forum Freak
|
Wij zijn vorig jaar ook in Denemarken geweest en ook ongeveer 6 jaar daarvoor. Ons viel juist op dat het verschil nog precies even groot was!!!
Typisch toch hé hoe mensen zich dingen herinneren!! |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Forum Freak
|
Nee slimpie, wij roken inderdaad niet (is ook een hele stomme en ongezonde gewoonte, weet je dat??
) en in kampwinkels in Nederland is ook alles veel duurder (heb ik me laten vertellen!!) maar daar kopen we zelden iets. We gaan naar gewone winkels waar Denen en Nederlanders ook komen. |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
?Wat die prijzen betreft, ik ga nu toch wel heel erg twijfelen.Gister nog met iemand gepraat die dezelfde mening als mij deelde. Ik zoek de bonnetjes nog eens even op om e.e.a. na te rekenen. Zijn we door die euro het omrekenen dan ook al veleerd? Je hoort nog van mij.![]() |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Actief Lid
|
!***!?!?##@ nou het hele huis op de kop gezet op zoek naar oude bonnetjes, maar dus niets gevonden,..
Het zal wel aan de euro liggen........ We waren er toen nog niet zo aan gewend als nu??? What ever, volgend jaar naar Tsjechië en daar is het wel goedkoper en dat is iedereen met mij eens.![]() |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Forum Freak
|
Je bent wel een echte doorbijter hé Parlies.
Bijna een maand aan het zoeken geweest naar die bonnetjes, ik doe het je niiet na hoor!!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#110 |
|
VIP Lid
|
Even, afgezien van wat wij er als toeristen van ondervinden, denk ik dat Tsjechie nog niet klaar is voor de Euro. De economie gaat goed, maar de koers van de kroon wordt op een of andere manier kunstmatig hoog gehouden.Leuk voor nu, maar een ramp wanneer de Euro ingevoerd wordt (zie N L, een dikke 10% verlies voor de burger) En wanneer we dat over een aantal jaren gaan berekenen.....Tsjechie, geen Euro's. Maar blijf nog maar wat jaren handelen met jullie kroon. Zie Engeland!!
|
|
|
|