![]() |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
wij zoeken zelf juist de campings die niet in de grote gidsen staan, wel vaak svr, de meeste die we in het buitenland tegenkomen hebben weinig of niets met het boerenleven.
Eeen site is vaak wel handig, maar kom maar op met de info!!! wij willen graag vis en of zwemwater, een vuurplek en een beetje sanitair nou wat wil je nog meer??? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
Is een " advertentie " op dit Forum, misschien een goed idee?
Dit Forum is doelgericht, en lijkt mij een stuk goedkoper!!!... Char. __________________________________________________ _____ Char. ...aast op 10% korting... |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
De mensen van Ik vertrek die in Vir terecht zijn gekomen staan er ook op bij mijn weten. Is dat niet lid stardust? Misschien dat die meer kan vertellen! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Ik zou me geen zorgen maken.
Een goede kleine camping, zeker in de buurt van Praag krijg je ook zonder de ANWB wel volgeboekt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Ik heb wel de A.N.W.B. camping gids, maar gebruik hem alleen maar als we niet meer verder willen rijden, om te kijken of er iets in de buurt is.
Toch komen we vaak op campings terecht waar we ineens langs rijden en niet vermeld staan. Of op campings die me zijn aangeraden. De kaart waar Loura het over heeft is een superkaart. Buren op de camping hadden hem en we hebben er foto's van gemaakt voor onderweg. |
|
|
|