![]() |
|
|
#21 |
|
Forum Freak
|
Ik vind het wel een mooi iets. Een aantal jaren gelden zaten wij in het vakantiehuisje van Sas op Bakkum, vrienden van ons in onze caravan op een vaste camping en een collega in ons huis, Sas in Marokko en haar zus in haar huis. En we hadden allemaal een heerlijke week. Een andere omgeving doet soms wonderen.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
Da's wel een héél ingewikkelde constructie!
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt voor de tip van vakantiehuizenruil.nl en ruiluwvakantiehuis.nl
Heb beide sites even bekeken. Via het forum las ik dat vakantiehuizenruil.nl al langer bestond. Ik vond hier juist het aanbod wat mager.Maar zo'n 50 huizen als ze al een paar jaar bestaan....En daar betaal je 49 euro exc BTW Heb even contact gezocht met ruiluwvakantiehuis.nl. Blijkt dat zij afgelopen zomer zijn gestart. Dan vind ik hun aanbod met ruim 70 al heel wat beter dan de eerste...Ze hebben ook nog eens aanbod over de hele wereld, vind ik persoonlijk wat interessanter dan alleen europa....Ik vind dan 75 euro eigenlijk helemaal niet zo veel....Bedoel, nachtje hotel ben je toch al meer kwijt??? Trouwens, bij die laatste krijg je nu 50% korting of gratis als je een van de eerste 3 of zo bent die huisje uit een land plaatst.....Helaas voor mij staat Tsjechie al vol..... Maar ja, wie kan er nu op vakantie voor 37,50? Ben het ook eens met de andere reacties dat als je je huis verhuurd er ook andere mensen in je huis komen.... Denk dat ik het ga proberen! |
|
|
|