![]() |
|
|
#81 |
|
Actief Lid
|
Geld overmaken in euro's naar een Tsjechisch bank en nederlandse koersen gebruiken helpt niet.
elke bank in Tsjechië gebruikt een andere koers. ik kan nooit uitrekenen hoeveel croon het voor iemand is als ik nu euro stuur ( wat het makkelijkste is) |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Actief Lid
|
wij hebben afgelopen weekend een huis gekocht en het koersverschil heeft ervoor gezorgd dat ons huis ruim 2,5 duizend euro duurder is geworden ..zijn we niet blij mee.
maar ben wel blij met ons huis!! |
|
|
|
|
|
#83 |
|
ik heb van 23 maart 2006 t/m 2 februari de omwisselkoers bij gehouden.
een mens moet wat doen. 172.500 kronen € 6022 op 18 april 2006 en 21 december 2006 € 6291. In de meeste gevallen lag het bedrag rond de € 6060 Ik weet het, het is non info maar toen was ik even nieuwsgierig naar het koersverloop. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
VIP Lid
|
Hoe kom je daar zo bij? We gaan het de komende weken wel merken of dat zo is.
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Legende
|
Dat klopt.
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
VIP Lid
|
Is er ook een `simpele`verklaring voor te geven?
De euro is toch ook tov de dollar duur? Hilde |
|
|
|
|
|
#90 |
|
VIP Lid
|
Freddy,
Ben ik nu gek of jij? Ik reken nog (ervaring dit voorjaar) met 1 Euro = 28,50 kronen. Als je nu nog maar 27,5 kronen krijgt voor een Euro betekent dat toch dat de kroon stijgt in de wisselkoers!!!??? Voor iedere Euro krijg je steeds minder kronen. En dus wordt de kroon en CZ steeds een beetje duurder, toch? Vorig jaar: 1000 kronen bij koers 29.00 kost € 34,50 Nu 1000 kronen bij koers 27.50 kost € 36,30 Stel dat dit doorgaat en je maar 20 kronen voor een Euro krijgt? Dan kosten 1000 kronen € 50,00 Dan is de kroon toch heel erg gestegen?? |
|
|
|