![]() |
|
|
#641 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Via de website van de Telegraaf: 23,4759 23,5342 08:39
www.kurzy.cz geeft nu een koers van 23.474 De nationale bank, www.cnb.cz, geeft nu een koers van 23.015 Ik zie de koers met genoegen verbeteren. En wacht nog even met de volgende pinbeurt ![]() -- edit: Om 09:08 zie ik dat ook vandaag de koers verder verbetert. Laatst aangepast door nick_db; 23-07-08 om 08:08. |
|
|
|
|
|
#642 |
|
VIP Lid
|
en nu al
23,7027 23,7342 09:39 en we gaan a.s. vrijdag met vakantie. hopelijk komt er nog een paar procentjes bij (voor de waarde van de euro dan) |
|
|
|
|
|
#643 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Je kunt weleens meer dan een paar procentjes verwachten, al weet je het met speculanten nooit. Moest de trend van de afgelopen twee dagen zich zo doorzetten zijn we vrijdag terug erg dicht bij de mythische grens van 25. Moest dat zo zijn dan lijkt dat een geschikt moment om te wisselen. Koersen over de 25, hooguit 25,50 a 26 verwacht ik in alle geval niet.
|
|
|
|
|
|
#645 |
|
Moderator
|
Inmiddels is je winst met een sneltreinvaart weer aan 't verdampen
![]() |
|
|
|
|
|
#646 |
|
Actief Lid
|
Niet echt hoor...23.86 up going naar 25
![]() |
|
|
|
|
|
#647 |
|
Nieuw Lid
|
Oh ik kom de laatste 7 jaar in dit land ieder jaar krijgen we minder voor onze euro en ga maar naar de supermarkt en vergelijk de normale levensmiddelen maar eens
ja drinken blijft goedkoop Ben net terug dus om het even |
|
|
|
|
|
#648 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Als je even doorrekent dat valutaspeculanten over meerdere miloenen per transactie praten... |
|
|
|
|
|
|
#649 |
|
Actief Lid
|
eh... ja natuurlijk Gorrit, je hebt gelijk.
![]() Ik reken nog steeds van de euro naar de kroon want dat is waar wij mee te maken hebben ;-) |
|
|
|
|
|
#650 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Als ik naar het grafiekje kijk, *lijkt* de koers wat tot rust te komen rondom 23.8. Tenzij er natuurlijk weer de koersval alsnog doorzet, waar ik eigenlijk op hoop.
|
|
|
|