![]() |
|
|
#631 |
|
VIP Lid
|
Dank je Bram.
Wat daar vanaf 2 uur aan de hand?????? Kijk eens naar dat dagverloop!! Laatst aangepast door feertje22; 22-07-08 om 17:38. Reden: aanvulling |
|
|
|
|
|
#632 |
|
Lid
|
zeg jij het maar? Minister van Financien vermoord? ALs je die curve ziet dan word je ook bang.......vreemde munt die kroon!
|
|
|
|
|
|
#633 |
|
Actief Lid
|
Ik denk dat ondanks die kroon het interessant blijft om dat huis te bouwen Feer, kijk naar de lange termijn en laat je niet gek maken door de waan van de dag. Tsjechie is en blijft een land in centraal europa wat geografisch heel gunstig ligt en met ruim 10 miljoen inwoners een stevige ontwikkeling doormaakt en gaat maken in de toekomst.
|
|
|
|
|
|
#634 |
|
VIP Lid
|
lijkt wel of China ineens een miljardje of wat aan kronen heeft ingewisseld voor euro's. even winstnemen heet dat.
|
|
|
|
|
|
#635 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Toch eens even die ontwikkeling op de voet volgen: 19.30 uur --> 23.46 |
|
|
|
|
|
|
#636 |
|
Lid
|
Misschien interessant voor een ieder op dit forum: lees goed door en trek je conclusie;
http://www.financninoviny.cz/english....php?id=324386 |
|
|
|
|
|
#637 |
|
VIP Lid
|
interessant!
Ik volg het beursgebeuren al een fiks aantal jaren en nog NOOIT is er iets dat zo snel de hoogte ingeschoten is ook daar blijven hangen. Het komt altijd weer met 2 pootjes op aarde terrecht. Bekend gegeven: Als je geschoren wordt goed stil blijven zitten :-) |
|
|
|
|
|
#638 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
Afwachten en blijven volgen. |
|
|
|
|
|
|
#639 |
|
VIP Lid
|
Ik heb het al eerder geschreven. In het late najaar staat de kroon gewoon weer op 28,... of iets daar onder....
Char. __________________________________________________ ___ Char. ...wordt niet alleen op Tsjechie. net gelezen.... |
|
|
|
|
|
#640 |
|
VIP Lid
|
De koers blijft dalen :
Tsjechië Koruna 23,5067 23,5667 22-07 |
|