![]() |
|
|
#531 |
|
Actief Lid
|
Ik vergeet de dierenarts en paardentandarts.
Spotgoedkoop met Nederland vergeleken,durfde je niet eens binnen te stappen. Hier komt ie gewoon aan huis,nieuwe kliniek op 5 minuten afstand. Hooi en stro ook errug prettig geprijsd. Hoefsmid kost hier ook niets maar de paarden worden tegenwoordig door mijn man op de natuurlijke wijze bekapt,dus ook dit scheelt weer. Onze honden eten rauw vlees en de slachthuizen waar wij oa verse runderpens(8kc!! perkilo)/rundvlees etc kopen zitten ver onder de prijzen in Nederland net als al de andere diersoorten die zij eten. Ik ga nog eens verder denken. |
|
|
|
|
|
#532 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
De kwaliteit is helemaal om te huilen....echt ik verbaas me erover dat deze winkels kunnen bestaan,inderdaad stukken duurder dan in Nederland. |
|
|
|
|
|
|
#533 |
|
VIP Lid
|
Ja, niet alleen de prijs is enorm, de kwaliteit van planten/bloemen is ver onder de maat!
|
|
|
|
|
|
#534 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#535 |
|
VIP Lid
|
Ja, dat weet ik, ik wilde het alleen maar duidelijk maken dat het dus echt zo is!
|
|
|
|
|
|
#536 |
|
Moderator
|
Juist ja, ikke begrijp...
![]() |
|
|
|
|
|
#537 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#538 |
|
Actief Lid
|
Lubnik dat adresje van die wijn wil je zeker niet delen?
|
|
|
|
|
|
#539 |
|
Actief Lid
|
Een klein beetje out of topic, maar het mooiste bij al die "prachtige bossen bloemen" is de verpakking/ het cadeaupapier erom heen. Uren is men er mee bezig waarna die ene anjer met heel veel papier compleet in een vaas wordt gezet. Kan het maar niet mooi vinden........
Erg grappig was het compliment dat ik vorige week kreeg. Zat heerlijk in mijn tuin koffie te drinken, zie ik een jongedame die van mijn tuin foto's maakt. Blijkt dat ze tuinarchitect is en onze tuin helemaal geweldig vindt........... |
|
|
|