![]() |
|
|
#321 |
|
Volwaardig Lid
|
Iedereen heeft gelijk, want niemand is gelijk!
(nadenkertje) ![]() |
|
|
|
|
|
#322 |
|
Super Lid
|
tsjechie is ten opzichte van de laatste jaren ongetwijfeld duurder geworden. geen twijfel over mogelijk. is in ieder geval nu nog goedkoper dan nl (belgie kan ik geen oordeel over geven). dat het niet lang meer zal duren dat het prijsnivo niet meer zo verschillend zal zijn is ook duidelijk (het blijft wel een prachtig land).
Laatst aangepast door cor; 07-03-08 om 09:13. |
|
|
|
|
|
#323 |
|
Actief Lid
|
Voor mij is Tsjechie goud waard!!! (en de goudprijzen zijn ook nog eens skyhigh).
Ik ben overigens wel blij dat wij ons huisje daar anderhalf jaar al gekocht hebben. |
|
|
|
|
|
#324 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Laatst aangepast door semabyt; 09-03-08 om 22:47. Reden: commentaar verwijderd, loopt te r ver uit e pas met onderwerp. Start een ander posting |
|
|
|
|
|
|
#325 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Actief Lid
|
Voor een vakantie is het hier toch nog wel een luilekkerland en vooral met kinderen want wat je zegt uit eten zoals we op vakantie graag doen of een terrasje
je hoeft het in holland niet meer te doen en al hellemaal niet met een gezinnetje ,lees maar al de vakantie verhalen Tsjechië is nu nog ![]() |
|
|
|
|
|
#327 |
|
Actief Lid
|
duurder ???
Afgelopen week maandag draadloos internet deed het niet, waarschijnlijk door een onhandigheid van één van de gasten(techneut???) Monteur 1 uur bezig geweest en kwam er niet uit. Router meegenomen voor technische controle. Bleek niets mis mee, maar toch. Woensdag twee man sterk 1 uur en 15 minuten en ja hoor tech,storing hersteld en weer internet zoals u nu ziet. Ik zit namelijk nog steeds in Zacler.
KOSTEN: 250 kronen. Nou nou nou nou!!!!!!! |
|
|
|
|
|
#328 |
|
Geroyeerd Lid
|
Voor dat geld, pakt hier een monteur alleen nog maar de telefoon op!!!!!! En dan mag het gesprek alleen nog over een 0900 nummer lopen!
|
|
|
|
|
|
#329 |
|
Super Lid
|
Tsjechie is absoluut nog altijd vele malen goedkoper dan NL, in Tsjechie hoef ik echt niet op een drankje meer of minder te kijken en ook de service verlenende diensten (zoals bij ons de garage en hierboven de computertechneut) kosten gewoon een heel stuk minder dan bij ons!
|
|
|
|
|
|
#330 |
|
Geroyeerd Lid
|
Het enigste wat ik niet helemaal begrijp is dat wij nog steeds door Poolse en Tsjechische bedrijven benaderd worden voor project analyse, ontwerp en aanleg/aanpassing.
Want ook wij werken inmiddels met bedrijven die lokaal actief zijn. En voeren nog slechts ter plaatse supervisie uit en in een enkel geval calimiteits werkzaamheden. Dit alles trouwens volgens 'westerse' prijsnormen, dus niet echt voordelig in Tsjechische zin. Uit mijn contacten merk ik wel op dat de betrouwbaarheid een heel grote rol speelt en de kosten in mindere mate. Beetje jammer dat ik niet meer 100% actief ben, nu kom ik niet zo vaak meer in mijn geliefd land Tsjechië. |
|
|
|