![]() |
|
|
#731 |
|
VIP Lid
|
Ik weet het niet,.. dus ik mag ook niks zeggen!!..
Over 2 maanden staat de kroon op minimaal 27..of vlak daaronder... Char. |
|
|
|
|
|
#733 |
|
Actief Lid
|
grote beurt auto
Ik heb vandaag mijn auto een grote beurt laten geven in Trutnov bij de Ford dealer in totaal was ik CKZ 6327 kwijt. Omgerekend arbeidsloon Euro 94,48 en materiaal Euro 161,66.
Hoezo Tsjechie even duur als andere landen/Nederland |
|
|
|
|
|
#734 |
|
VIP Lid
|
nope.............. geloof het niet... let maar op :-)
Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 14-10-08 om 06:28. Reden: ONduidelijkheid in barend's bericht aangepast; opmerking in dit bericht daardoor overbodig. |
|
|
|
|
|
#735 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Vorige jaar hadden we een lekke band. Even langs de pneu service en waren maar ongerekend € 6,50 kwijt. |
|
|
|
|
|
|
#736 |
|
VIP Lid
|
En, wat hebben ze toen voor jullie gedaan, voor die 6,50 ?
Char. |
|
|
|
|
|
#737 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#738 | |
|
Legende
|
Citaat:
Ik betaal hier in NL voor een grote beurt voor mijn Mazda 6 ook maar 250 euro. Bij een Mazda dealer. |
|
|
|
|
|
|
#739 |
|
Actief Lid
|
Heb in de nl diverse offerte,s laten maken voor het vervangen van een nieuwe koppelingvoor de XM exclusive 12v Td .De goedkoopste in good old holland was 780 euro.In de Cz word pondeli[maandag] de koppeling vervangen voor 340 euro!!!!!.het word nog een originele LUK koppeling ook! hetzelfde wat Citroen als vervanging hanteert.
Heb in de Cz een auto keuringklaar laten maken voor de duitse TUV norm .Deze ging met vlag en wimpel door de APK ![]() |
|
|
|
|
|
#740 |
|
Actief Lid
|
Als er het een en ander vervangen moet worden, dan wordt het al gauw meer. Tuurlijk een standaard grote beurt is goedkoper. Maar meestal blijft het daar niet bij. Zeker niet als je de grote beurt combineert met de jaarlijkse keuring.
|
|
|
|