![]() |
|
|
#712 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#713 |
|
VIP Lid
|
Helemaal begrepen Aad, zoals de meesten denk ik. De nuancering van Peter is natuurlijk ook wel op zijn plaats. Als je geen dak boven je hoofd hebt is het slecht genieten van de regen en/of wind.
Feit is dat veel mensen (natuurlijk niet wij forummers) vergeten de dingen die Aad noemt te waarderen. |
|
|
|
|
|
#714 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#715 |
|
VIP Lid
|
Allerbeste Nancy, je geeft nog steeds geen rekenvoorbeeld alleen een uitkomst.
Vrijdag zelf via de postbank 9000 euro overgemaakt naar mij CSOB rekening. Kosten berekend door de postbank: 0 euro. Koers: 23.946 x 9000 = 215.514 CZK. kosten berekend door de CSOB 150 kronen, blijven er voor die 9000 euro 215.364 kronen over. De koers was die van maandag. Had ik 1 euro overgemaakt dan waren de CSOB kosten ook 150 kronen geweest. Maximaal mag je zo 50.000 euro per keer overmaken. ik zie dat vandaag op dft.nl dat die koers overigens weer een flinke sprong de goede richting op gemaakt heeft. Laatst aangepast door feertje22; 26-08-08 om 16:10. Reden: aanvulling |
|
|
|
|
|
#716 |
|
Actief Lid
|
Hoi, gisteren kreeg ik 24,13 bij de CSOB. In jouw geval dus 1800 kronen verschil. Je krijgt meestal een 20 heller meer dan de dan geldende koers. Hoe hoger het bedrag hoe beter de koers is die je krijgt.
|
|
|
|
|
|
#717 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Euro rekenig bij CSOB openen, opbellen en dan de aktuele koers vragen en daarvoor dan laten overboeken naar je kronen rekening. Heb ik het zo goed begrepen? Ik vraag me alleen af waarom dit niet kan van euro's via mijn girorekening |
|
|
|
|
|
|
#718 |
|
Actief Lid
|
Dit bedoel ik inderdaad.
Ik denk omdat je het contract afsluit met de CSOB, Raiffeissen is nu aan het uitrekenen of ze mij ook goede koersen kunnen bieden. Je maakt dus een afspraak met een bepaalde bank, maar tot nu toe heb ik de beste ervaring met CSOB. |
|
|
|
|
|
#719 |
|
VIP Lid
|
Nancy, helemaal top!!!!!
Bedankt voor al je hulp. IK kom er nu wel uit. Ik moet alleen dus weer naar CZ om die rekening te openen. Maakt niet uit ik was toch al van plan om in okt naar Praag te gaan. Ik neem aan dat ze daar ook een CSOB hebben. IK geloof zelfs het hoofdkantoor. grt Martin |
|
|
|
|
|
#720 |
|
Actief Lid
|
Martin, het hoofdkantoor zit inderdaad in Praag en CSOB heeft daar ook heel veel vestigingen. Succes
|
|
|
|