![]() |
|
|
#701 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#703 |
|
Volwaardig Lid
|
Zolang je genoeg hebt kan je zeggen dat gel;d niet belangrijk is... Pas als je echt tekort komt, blijkt vaak anders.
Andersom is het zo dat je de gratis dingen pas waardeert als je ze een tijdje hebt moeten missen. Genieten van vakantie is leuker na een tijd hard werken, een wandeling door het bos is dubbel genieten als je vanwege klachten niet mocht lopen, en gezondheid is vanzelfsprekend, tot je ziek bent... |
|
|
|
|
|
#704 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Ik zelf ben in de gelukkige omstandigheid dat ik boswandelingen kan maken en dat doe ik dan ook elk weekend met plezier. Ik heb ze nooit hoeven missen, maar waardeer deze wandelingen zeer... |
|
|
|
|
|
|
#705 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij hebben toch ervaren dat het leven toch nog iets goedkoper is in Tsjechië dan bij ons. Voor een winkelkar in de Tesco in Tsjechië betaalden we toch een stuk minder dan bij ons in de Colruyt. Alleen bij het tanken verschoot ik mij een hodje. Die prijzen ( zeker voor de diesel) swingen daar gewoon de pan uit
. Dus ebben we dit jaar wat minder rondgereden. Ook weer opgelost! |
|
|
|
|
|
#706 |
|
Actief Lid
|
Ik denk dat mijn opmerking niet helemaal begrepen wordt.
Geniet van de zon, de regen, de wind, de maan, het uitzicht, de mensen, de omgeving, moet ik nog doorgaan??? Dit bedoel ik er mee; niks meer en niks minder. Geen bijbedoelingen! |
|
|
|
|
|
#708 |
|
Volwaardig Lid
|
wisselkoers
Met int.banking is het best,naar devize konto in csob,maximum 10000 euro par dag,dan kurs volgen en in exchange wisselen...het meeste winst...
|
|
|
|
|
|
#709 |
|
|
|
|
|
#710 |
|
Actief Lid
|
Weet niet hoe vaak je wisselt en hoeveel, maar anders zou ik toch maar eens aan het rekenen gaan. Heb het jaren ook zo gedaan, maar de laatste jaren niet meer en dit scheelt wel heel erg veel.................
|
|
|
|