![]() |
|
|
#41 |
|
Legende
|
Tsjechische kroon is weer sterk.
Vandaag is de koers 27,91 Kč/EUR, een sterkste koers tegenover de Euro ooit. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Lid
|
Tsjechische Kroon
Ik zit regelmatig op site's vanuit Tsjechie te kijken naar een huisje.
Dan zie ik de prijzen in Kronen ga dan naar deze site terug naar de wisselkoers. Volgens mij klopt hier echt helemaal niks van. Er is mij altijd verteld dat de koersen in verband staan met de Dollar. Op dit moment krijgt men meer Dollars voor de Euro maar daarintegen minder Kronen, snap er echt geen bal van. Wie oh wie kan mij dat uitleggen, of zal ik hier eerst Dollars kopen en dan in Tsjechie omwisselen voor Kronen??? |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Legende
|
Citaat:
Bekijk het hier eens en reken zelf om: tijd.be Voor 1000 euro krijg je 27950 kronen. Voor 1000 euro krijg je 1324,4 dollar. Voor 1324,4 dollar krijg je ook 27950 kronen. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
VIP Lid
|
Vroegah, voordat Tsjechie in de EU kwam, liep de kroon vaker met het verloop van de dollar mee ten opzichte van de Euro. Tegenwoordig hangt de koppeling meer aan de Euro vast, met daarin natuurlijk ook nog wat schommelingen.
Oh fred...omrekenen op hetzelfde moment is wel een leuke exersitie, maar verteld nix over wat John bedoeld. De gein zou zijn wanneer de kroon te kopen. En daar heeft Curious wel een punt, dat is enkel interessant bij grote bedragen. Bij 50,000 euro kan het wel een paar kronen schelen of de koers 27.9 of 28.5 is. |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Legende
|
Citaat:
! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Legende
|
nu staat de kroon vrij hoog tov de euro, dat zal nog wel een tijdje zo blijven. op een gegeven moment moet jet wel eieren voor geld kiezen, of kronen voor je euro's, als je zaken wilt gaan doen.
koersen van valuta's zijn, net als aandelen, onberekenbaar. en die paar kronen op 50.000 euro .. dat is eigenlijk een beetje peanuts op zo'n bedrag. |
|
|
|