![]() |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
Wat een heerlijke romantische muziek Cees..
![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Mijn droom....
Een oud kasteel kopen en dat helemaal verbouwen tot spookslot. Daar kunnen groepen een heel weekend lang logeren en een spel spelen waarbij ze de opdracht krijgen de tunnel te vinden waardoor de geesten het kasteel binnendringen. Veel special effects en spannende muziek waarmee de gasten de stuipen op het lijf wordt gejaagd.. ( ja ook ,'s nachts gaat het spel door). Een weekend waarover elke deelnemer nog lang na zal praten en zal bestempelen als het spannendste/engste wat ie ooit gedaan heeft. Maar ja, de cente...he? Laatst aangepast door Noiseboy; 10-09-07 om 18:12. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Een geweldige droom.
Let op! Er komt steeds meer amusument. Mensen vervelen zich snel en zoeken produkten waar ze zelf makkelijk en zonder moeite zich in kunnen vinden. Je hebt virtueel goud in je handen. Nu nog een spook als sponsor vinden. Mocht je geen geest in je spookkasteel kunnen vinden: bij deze bied ik je Kukelin aan. Succes verzekerd. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
Ik heb één simpele droom. Een sauna in ons huis bouwen. En een ander iets moeilijker te vervullen droom is dat Ruud iets meer vrije tijd krijgt om samen in Tsjechië door te brengen.
Maar beide dromen zijn natuurlijk niet onverwezelijkbaar. Simpel samen genieten van de verschillende seizoenen en de wonderbaarlijke sterrenluchten. De rond dartelende hertjes en ..... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Super Lid
|
de bloemetjes en de bijtjes?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Super Lid
|
mijn droom een oude boederij ofzo in tsjechie kopen en die eerst opknappen. en in de stallen dan bijvoorbeeld appartementen maken en nog een paar vakantiehuisjes op het land. en verder een groot zwembad voor de klanten en voor mij zelf. verder wil ik dan nog uitstapjes voor de klanten organiseren naar bijvoorbeeld praag en begeleiden wandelingen.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Forum Freak
|
Kukel, ik ben een dromer, altijd al geweest en dat zal niet meer over gaan. Toen ik dit jaar met 9 man/vrouw op de camping stond, kwam er natuurlijk veel aanhang bij. Soms liep ik tussen al die stoeltjes en jeugd door te manoeuvreren met eten en drinken en zoekend naar een overgebleven stoel. Rens kon dan vreselijk lachen om mij en zei dan:"Jij wilde toch altijd een jeugdherberg?", "Nou, je hebt er nu eentje!".
Ja, ik droomde altijd van een grote boerderij met jongere of kinderen die bij ons terecht konden, kinderen met een handicap, lichamelijk of verstandelijk. Of gewoon een plek waar o.a. kinderen zich thuis zouden voelen. Zoiets zou ik dan willen. Ik weet dat het allemaal een beetje serieus klinkt en dat is misschien niet helemaal de bedoeling, maar daar zou ik me helemaal in uit kunnen leven. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Super Lid
|
Mayca, heb je mijn droom gelezen, kunnen we niet gewoon met z'n tweetjes één droom dromen.
Misschien niet helemaal dezelfde droom, maar wat zouden die kinderen het geweldig hebben. ![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Forum Freak
|
Ja, een combinatie zou toch perfect zijn! Maar helaas weer niets gewonnen in de staatsloterij. Heel jammer, want wat kan je daar dan veel mooie dingen mee doen, niet alleen voor jezelf maar ook voor andere! Een mooie droom toch?
|
|
|
|