het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 10-09-07, 12:23   #11
Super Lid

Lina's avatar

Nationaliteit:
Wat een heerlijke romantische muziek Cees..
Lina is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-09-07, 14:51   #12
Volwaardig Lid

Noiseboy's avatar

Nationaliteit:
Mijn droom....

Een oud kasteel kopen en dat helemaal verbouwen tot spookslot.
Daar kunnen groepen een heel weekend lang logeren en een spel spelen waarbij ze de opdracht krijgen de tunnel te vinden waardoor de geesten het kasteel binnendringen. Veel special effects en spannende muziek waarmee de gasten de stuipen op het lijf wordt gejaagd.. ( ja ook ,'s nachts gaat het spel door). Een weekend waarover elke deelnemer nog lang na zal praten en zal bestempelen als het spannendste/engste wat ie ooit gedaan heeft.

Maar ja, de cente...he?

Laatst aangepast door Noiseboy; 10-09-07 om 18:12.
Noiseboy is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-09-07, 15:47   #13

kukel's avatar

Nationaliteit:
Een geweldige droom.

Let op!

Er komt steeds meer amusument.
Mensen vervelen zich snel en zoeken produkten waar ze zelf makkelijk en zonder moeite zich in kunnen vinden.

Je hebt virtueel goud in je handen.
Nu nog een spook als sponsor vinden.

Mocht je geen geest in je spookkasteel kunnen vinden: bij deze bied ik je Kukelin aan.
Succes verzekerd.
kukel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-09-07, 16:43   #14
Actief Lid

Ruud en Esther's avatar

Nationaliteit:
Ik heb één simpele droom. Een sauna in ons huis bouwen. En een ander iets moeilijker te vervullen droom is dat Ruud iets meer vrije tijd krijgt om samen in Tsjechië door te brengen.

Maar beide dromen zijn natuurlijk niet onverwezelijkbaar. Simpel samen genieten van de verschillende seizoenen en de wonderbaarlijke sterrenluchten. De rond dartelende hertjes en .....
Ruud en Esther is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-09-07, 16:46   #15
Super Lid

Maria's avatar

de bloemetjes en de bijtjes?
Maria is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-09-07, 16:53   #16
Super Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
mijn droom een oude boederij ofzo in tsjechie kopen en die eerst opknappen. en in de stallen dan bijvoorbeeld appartementen maken en nog een paar vakantiehuisjes op het land. en verder een groot zwembad voor de klanten en voor mij zelf. verder wil ik dan nog uitstapjes voor de klanten organiseren naar bijvoorbeeld praag en begeleiden wandelingen.
noekie14 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-09-07, 17:23   #17
Actief Lid

Ruud en Esther's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Maria schreef:
Bericht bekijken
de bloemetjes en de bijtjes?
Ook. Ja. Dank je voor je aanvulling.
Ruud en Esther is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-09-07, 01:16   #18
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Kukel, ik ben een dromer, altijd al geweest en dat zal niet meer over gaan. Toen ik dit jaar met 9 man/vrouw op de camping stond, kwam er natuurlijk veel aanhang bij. Soms liep ik tussen al die stoeltjes en jeugd door te manoeuvreren met eten en drinken en zoekend naar een overgebleven stoel. Rens kon dan vreselijk lachen om mij en zei dan:"Jij wilde toch altijd een jeugdherberg?", "Nou, je hebt er nu eentje!".

Ja, ik droomde altijd van een grote boerderij met jongere of kinderen die bij ons terecht konden, kinderen met een handicap, lichamelijk of verstandelijk. Of gewoon een plek waar o.a. kinderen zich thuis zouden voelen. Zoiets zou ik dan willen. Ik weet dat het allemaal een beetje serieus klinkt en dat is misschien niet helemaal de bedoeling, maar daar zou ik me helemaal in uit kunnen leven.
mayca is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-09-07, 01:20   #19
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Mayca, heb je mijn droom gelezen, kunnen we niet gewoon met z'n tweetjes één droom dromen.
Misschien niet helemaal dezelfde droom, maar wat zouden die kinderen het geweldig hebben.
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-09-07, 01:27   #20
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Ja, een combinatie zou toch perfect zijn! Maar helaas weer niets gewonnen in de staatsloterij. Heel jammer, want wat kan je daar dan veel mooie dingen mee doen, niet alleen voor jezelf maar ook voor andere! Een mooie droom toch?
mayca is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels