![]() |
|
|
#61 |
|
Super Lid
|
ja en bij die 2 winkels kan je ook goed boodschappen doen
, je hoeft echt niet naar trutnov toe. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Actief Lid
|
Kan niet missen als jullie van Cista naar Vrchlabi rijden komen jullie langs de plus en de lidl.
Net voor Vrchlabi ligt Lanov ook daar heb je meteen op de kruising zowel rechts als links 2 plaatselijke buurtsupers liggen wel leuk om eens binnen te lopen. wij gaan daar s'morgens lekker verse broodjes kopen. |
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
En weet je, als de winkels dicht zijn ga je toch lekker uit eten/drinken? Eerste benodigdheden kan je vast wel meenemen. groetjes en fijne vakantie! Maria |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Actief Lid
|
nou wij zijn thuis heel volwassen altijd opgegroeid doe al vanaf mijn 14de de was en stofzuigen en koken en boodschappen regelen moet altijd mee helpen in huis.
en het is ook mijn zorg dat er eten en dirnken in huis is en we gaan wle uiteten maar willen wel chips endat soort dingen hebben en wrm hier duuur kopen terwijl het daar net niks kost? |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Super Lid
|
een tip, koop geen dingen van westerse merken zoals coca cola en lays en ola, de andere merken zijn ook gewoon goed en probeer anders lift( ze hebben het in onder andere citroen,perzik en meer) en ik had ook de vorige keer frisdrank van het merk toma wat kruidig smaakte( we moesten snel opschieten dus we kochten maar iets en het was heerlijk daarna kocht ik het weer) veel plezier nog
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Actief Lid
|
dankjewel noeki erg maar het zou ons wel lukken we zijn niet zo kieskeurig en vorig jaar heb ik inderdaad dat lemon spul gehad toen was ik een week met mijn schoonouders mee we wisten niet wat wat was en kochten het maar gewoon het was heerlijk
kusjes |
|
|
|