|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Volwaardig Lid
|
Winkeltijden in Vrchlabi
hallo ik ga aankomende vrijdag naar tjechi toe naar villapark
happy hill
in cista 6 km vanaf vrchlabi,maar nu las ik ergens dat de winkels in Tsjechië op zaterdag om 12 uur sluiten kan iemand me vertellen wat de winkeltijden ongeveer zijn in vrchlabi
groeten |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Actief Lid
|
De exacte winkeltijden weet ik niet, maar inderdaad zijn op zaterdagmiddag veel winkesl gesloten. Alleen de supermarkten zijn open en ook op zondag. Daarnaast gelden zo'n beetje de tijden zoals in nederland.
|
|
|
|
#43 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Onderweg kom je vast wel een Tesco, Billa of Hypernova tegen. Ga daar gewoon boodschappen doen. De Tesco is 24 uur per dag open en de Hypernova iedere dag tot 24.00 uur. Mocht je dat niets vinden, dan is het goed te weten dat in de kleine plaatsen winkeltjes vaak ook op zondagochtend open zijn (meestal tot 11.30 uur).
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Forum Freak
|
Nathalie, ik denk dat jij het over Tesco's hebt in de buurt van Praag of Hradec, want hier in de buurt zitten ze niet en als je vanuit Nederland komt, kom je ze niet tegen hoor. De Hypernova e.d. hier zijn geopend tot 20.00 en niet tot 24.00. Maar desalniettemin kunnen ze dus gewoon boodschappen doen bij aankomst.
![]()
|
|
|
|
#45 |
|
Volwaardig Lid
|
bedankt esthertje
de hypernova zit in Vrchlabi?
hoe bedoel je hier woon je in Tsjechië ofzow? en wat is de hypernova hier kun je alles halen drinken enzow? eten doen we toch in restaurant maar kan je me vertellen welke winkels tot 20.00 open zijn zaterdag in Vrchlabi en ben je erzelf geweest ofzow reageer alsjeblieft snel volgens mij ben jij de enige die het echt goed weet groeten |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Forum Freak
|
winkeloverzicht Hypernova
Op de linkpagina (bijna onderaan) staan nog meer links naar andere winkelketens |
|
|
|
|
|
#50 |
|
VIP Lid
|
ik geloof de delvita in het winkelcentrum zit in de kelder, in iedergeval doordeweeks wel. en anders misschien de lidl die er ook zit.
|
|
|
|