het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 04-07-08, 11:38   #131
Nieuw Lid

Klaarblijkelijk, kan nu helemaal niet wachten om Tsjechië een bezoek te gaan brengen
Norman is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-07-08, 14:52   #132
Actief Lid

Nathalie L.'s avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Norman schreef:
Bericht bekijken
Iemand vertelde mij dat er ook veel nep-politie mensen aanhoudt en geld af gaat troggelen. Hoeveel is hiervan waar?
Dit is wel degelijk waar, maar ik heb het idee dat dit de laatste twee, drie jaar al weer is afgenomen. Wij organiseren groepsreizen o.a. naar Praag en waarschuwen de mensen wel hiervoor, omdat het toch bij gasten voorkomt/kwam. Iemand vraagt je op straat geld te wisselen en dan komt er zogenaamd een politieagent aan, die je waarschuwt dit niet te doen. In ieder geval is die neppolitieagent wél uit op je geld, dus niet in je portemonnee laten kijken!
Nathalie L. is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-07-08, 22:48   #133
VIP Lid

semabyt's avatar

Nationaliteit:
Inderdaad, het komt/kwam voor, de laatste keer dat mijn zusje het overkwam toen ze me kwam opzoeken is drie jaar geleden. Ook ik ben wel eens lastig gevallen of ik geld wilde wisselen, dan vroeg ik meestal hoeveel ze voor een twee honderd gulden biljet bieden, werd het snel stil!
Het goedkoopste wisselkantoor is nmm nog steeds de flappentap/bankomat, staat vrijwel op elke hoek van een straat in Praag.

P.
semabyt is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels