![]() |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
|
Je komt idd in diverse winkels de voorraadbussen voor koffiepads tegen, dit is al een paar jaar, maar zouden ze ook verkocht worden?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Maar wel allemaal op blijven letten met je senseootje.
Als je deze neerzet voor de gasten, vergeten deze gasten om het water leeg te gooien bij vertrek. En als jij dan 2 maanden later komt heb je toch echt een groen reservoirtje. Eigenlijk is het niet zo een hygienisch ding voor je vakantiehuis. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
Wanneer je weet dat het huis constant bewoond wordt en de schoonmaakhulp wekelijks langs komt, is er niets onhygienisch aan.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Kukel had het over een vakantiehuis, maar het is hetzelfde probleem als dat gasten de koelkast aan laten staan met etenswaren, de afwasmachine na vertrek nog even laten draaien en dan dus vol dicht laten staan, de waterkoker niet leeggooien of het koffiezakje laten zitten in het koffiezetapparaat, zal ik nog even doorgaan wat ik allemaal al weleens voorbij heb zien komen wat niet hygiënisch is of zullen we het weer over die overheerlijk Senseo hebben, waarvan ik nog steeds de pads door familie uit Holland mee laat brengen. Het is zo makkelijk, even een senseo'tje maar een overheerlijke dampende pot DE koffie sla ik ook niet af hoor.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
Senseo heb ik in Tsjechië tot nu toe nog niet gezien. Het zal best een keer komen. Maar nu zelf meenemen dus (+ het apparaat) als je echt niet zonder kan.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Forum Freak
|
Wij hebben ook dit jaar weer nergens koffiepads gevonden, zelfs bij de Makro in Zlin niet.
|
|
|
|