|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Nieuw Lid
|
mijn mooiste moment
mijn mooiste moment in tsjechie was in marenice .
op een mooie avond maakten we een kampvuur. in een gat bekleed met stenen die je daar vaak ziet. we zaten op met vloerbedekking bekleedde boomstammetjes lekker met een pilsje te genieten. bij ons zouden de buren allang geklaagd hebben over de rook...... |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Volwaardig Lid
|
Eigenlijk moet ik al deze mooiste herinneringen verzamelen, uitprinten en aan mijn vader laten lezen......
Zou hij dan nog zo negatief over Tsjechische en het kopen van een huis daar denken? Wishfull thinking! ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Actief Lid
|
Dat vind ik een goed idee Fera. Gewoon doen en kijken hoe hij reageert. Heeft hij al foto's gezien van Tsjechië en het huis dat jullie willen gaan bouwen? Hij wordt vast wel enthousiast.
Succes!
|
|
|
|
#44 |
|
Actief Lid
|
kukel is er weer
![]() off topic: Iedereen hoopt 100 te worden in goede gezondheid. En morgen hebben de gezonden onder ons weer een heel klein stukje daarvan gerealiseerd. Koester dat!
|
|
|
#45 |
|
VIP Lid
|
Aad, gecondoleerd, maar ook welkom terug.
Jij behoort, via dit forum, ook tot mijn mooie herinneringen aan Tsjechie.
Bericht 05-02-08 om 23:49 aangepast door Keesi. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
VIP Lid
|
Sorry Aad, ik lees het NU pas...
Tering!!!!,.. zoals de Leienaars zeggen. Char. ____________________________________________ Char. ...heeft jou echt gemist... Carlo. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
VIP Lid
|
Hoi Kukel, fijn je weer te zien, alleen spijtig dat je begint met zo'n naar bericht. Gecondoleerd met het verlies van je vriend.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Actief Lid
|
Aad . Gecondeleerd met het verlies van je vriend.
Ik hoop dat je wat steun vind door de vele vrienden die je hier op het forum hebt. cees. hopelijk tot ziens in betere tijden. Bericht 06-02-08 om 09:05 aangepast door ceesfijneman. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Super Lid
|
Kukel.
Goed dat je weer op het forum verschijnt!. En gecondoleerd met het verlies van jouw 1 van de 8. Upps en downs volgen elkaar op in het leven.
|
|
|
|
#50 |
|
Forum Freak
|
Kukel wat een naar bericht, en dan nog zo jong!Ik hoop dat jullie met "de mannen" toch nog naar Tsjechië kunnen met hem er in gedachten bij!!
|