![]() |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Yes!!!!!!!!!!!!!!!! Het is ons gelukt!!!!!!!!!!!!!!! Lydia (14 maanden) is de trotse eigenaar van een heuse Molletje tuinset (en een knuffel waar ze al stapelgek op is, een koffertje, een foampuzzel, een memoryspel en een groeimeter
) Ze herkent Molletje al precies en legt de link al tussen haar knuffel en de afbeelding op de parasol. We hebben hem gevonden bij Pompa, een speelgoedwinkel in een overdekte passage bij de Albert in het centrum van Brno, en hem later nog gezien bij een andere speelgoedzaak in het centrum. Gelukkig voor mijn man al op de 1e dag in Brno, want hij was het na een ochtend winkelen bij de Hypernova en Tesco al aardig zat aan het worden Hij was niet goedkoop: 1499 kroon, maar wel erg stevig en erg leuk. Toen we hem thuis hebben uitgeklapt, ging Lydia op een stoeltje zitten en wilde er neit meer van af... Nu nog wachten op mooi weer Nogmaals bedankt voor jullie hulp! Als ik alle vakantiezooi heb opgeruimd, zal ik binnenkort een reisverslag schrijven. Groetjes, Rianne |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
Leuk dat het gelukt is Rianne! Vergeet niet foto´s te maken, de tijd vliegt!
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Wat een leuk bericht, ik heb deze topic helemaal gemist voorheen, maar ik ben blij dat het jullie gelukt is, ik vind het setje ook erg leuk. Ik ga eens rondkijken, maar het duurt nog even voor die van mij op zo'n setje kan zitten. Dus ik heb de tijd.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Het heeft even geduurd, maar hier is dan het resultaat (en nu hopen dat ik snap hoe ik een foto moet plaatsen)...
Ze is er in ieder geval erg blij mee! Het staat nu op haar slaapkamer, en volgend jaar zomer kan ze er lekker buiten op zitten. Groetjes, Rianne en Lydia Lydia tuinsetklein.jpg |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Geweldig, ze ziet er prachtig uit zo, met haar tuinsetje, leuk hoor!
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
|
perfecte plek ook zo voor de boekenkast! ze wordt vast professor!
|
|
|
|