![]() |
|
|
#51 | ||
|
VIP Lid
|
Citaat:
Het is idd een kwestie van goed bekijken hoe en wat. De paar truien die ik er gekocht heb, heb ik nu om de auto mee te wassen haha. Broeken zijn vaak kei-hard, dus zitten niet lekker. Ookal zijn het echte Diesel of Levi's broeken haha Citaat:
Idd wel grappig... Leuke is, dat de Vietnamezen die verder het land in zitten, die geen merkkleding hebben, vaak betere kwaliteit hebben, voor ook weinig geld. In Olomouc zit trouwens een Tommy Store, hebben ook Diesel, Nike, Puma, Adidas Store in het centrum... Allemaal Outlet. Dus collectie van vorig jaar. Het hele jaar door uitverkoop haha. Bijvoorbeeld van 1800 kc voor 800 kc. Dat is nog eens leuk shoppen... |
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
VIP Lid
|
Had ik al gezegd dat ik dol ben op Kenvelo?
Een echt Tsjechisch merk!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Nieuw Lid
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
Ik kan het vaak al van veraf zien of een LV authentiek of nep is, dus reken maar dat de mensen in de boetiek het zien ![]() Ik had in Tsjechenland wel veel lol met het lachen naar belachelijke nepdingen in de Vietnamees moet ik zeggen! Mijn vriendin hebben lopen huilen van het lachen toen we 'Diay'-tassen zagen (Dior) en parfum van 'Noemi Caramel' (Naomi Campbell), die trouwens ontzettend stonk. Achja, hoort erbij! |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Super Lid
|
ja kenvelo ik was daar dit jaar en me zusje zag iets leuks maar ja we moesten eerst nog geld pinnen en daarna was die winkel dicht echt balen dus. maar ja we hadden wel nog veel leuke kleding bij de vietnamzen gekocht en nep crocs bij de hypernova.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Volwaardig Lid
|
haha leuk maria..
![]() maargoed ik heb 1 echte louis vuitton, maar ik heb ook nep spul en je ziet bijna geen verschil.. k vind het altijd leuk om even bij de vietnamesen langs te gaan en met ze te kletsen enzo.. ![]() gr . |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Volwaardig Lid
|
ja en het maakt des te interessanter dat deze groep vietnamesen hier zijn. Het is m.i. de bevolkingsgroep die erg creatief met alle tegenwind presteert, het wordt de nieuwe middenstand van CZ.
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
VIP Lid
|
Het was de bedoeling toen ik in Praag zat om even lekker te shoppen voor kleren... alles is daar net zo duur als hier bijna, tenzij je dus echt naar de markten gaat. Echte merkleding is geloof ik nog duurder dan hier. Loop maar de Lacoste winkel binnen na Prikope of ga even langs op Pariska en je schrikt gewoon van de prijzen.
|
|
|
|