het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 27-06-07, 08:29   #51
VIP Lid

Erik's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Krulletje schreef:
Bericht bekijken
Ik vind de East-pak rugtassen erg slecht. Ze zijn al kapot na een half jaar.
Ik heb er ook eentje gekocht, al zeker een jaar of 5 geleden, het enige was dat er een kunststof stelding voor de band was gebroken, ff gefixed en hij is nu nog steeds in goede staat...

Het is idd een kwestie van goed bekijken hoe en wat.

De paar truien die ik er gekocht heb, heb ik nu om de auto mee te wassen haha. Broeken zijn vaak kei-hard, dus zitten niet lekker. Ookal zijn het echte Diesel of Levi's broeken haha

Citaat:
PuNkEnStEiN schreef:
Bericht bekijken
Grappig. Dit topic heet "Merkkleding in Tsjechië" en het gaat bijna helemaal over die nepzooi van de Vietnamees.
Ja, en waar zijn die? Haha.

Idd wel grappig... Leuke is, dat de Vietnamezen die verder het land in zitten, die geen merkkleding hebben, vaak betere kwaliteit hebben, voor ook weinig geld.

In Olomouc zit trouwens een Tommy Store, hebben ook Diesel, Nike, Puma, Adidas Store in het centrum... Allemaal Outlet. Dus collectie van vorig jaar. Het hele jaar door uitverkoop haha. Bijvoorbeeld van 1800 kc voor 800 kc. Dat is nog eens leuk shoppen...
Erik is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-06-07, 08:52   #52
VIP Lid

Krulletje's avatar

Nationaliteit:
Had ik al gezegd dat ik dol ben op Kenvelo?
Een echt Tsjechisch merk!!!
Krulletje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-06-07, 22:04   #53
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Ja!
Hier.
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-07-07, 16:34   #54
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Citaat:
PuNkEnStEiN schreef:
Bericht bekijken
Grappig. Dit topic heet "Merkkleding in Tsjechië" en het gaat bijna helemaal over die nepzooi van de Vietnamees.
zo zie je er niks aan dat het nep merk kleding is en als je wat beter gaat kijken dan zie je het pas
batje00 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-09-07, 14:54   #55
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Maria schreef:
Bericht bekijken
Waarschijnlijk keken ze je zo aan omdat ze allang gezien hadden dat je met een neptas Paris Hilton na liep te doen .
My thought!

Ik kan het vaak al van veraf zien of een LV authentiek of nep is, dus reken maar dat de mensen in de boetiek het zien

Ik had in Tsjechenland wel veel lol met het lachen naar belachelijke nepdingen in de Vietnamees moet ik zeggen! Mijn vriendin hebben lopen huilen van het lachen toen we 'Diay'-tassen zagen (Dior) en parfum van 'Noemi Caramel' (Naomi Campbell), die trouwens ontzettend stonk.

Achja, hoort erbij!
DiorKiss is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-09-07, 15:13   #56
VIP Lid

Elly's avatar

Nationaliteit:
Ik vind Kenvelo ook een goed en betaalbaar merk. De reclames zijn een beetje hetzelfde als hier voor H&M. In bushokjes en op abri's zie je ze veel.
Elly is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-09-07, 17:26   #57
Super Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
ja kenvelo ik was daar dit jaar en me zusje zag iets leuks maar ja we moesten eerst nog geld pinnen en daarna was die winkel dicht echt balen dus. maar ja we hadden wel nog veel leuke kleding bij de vietnamzen gekocht en nep crocs bij de hypernova.
noekie14 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-09-07, 20:11   #58
Volwaardig Lid

Miss CZ's avatar

Nationaliteit:
haha leuk maria..
maargoed ik heb 1 echte louis vuitton, maar ik heb ook nep spul en je ziet bijna geen verschil..

k vind het altijd leuk om even bij de vietnamesen langs te gaan en met ze te kletsen enzo..

gr .
Miss CZ is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-09-07, 21:07   #59
Volwaardig Lid

danili's avatar

Nationaliteit:
ja en het maakt des te interessanter dat deze groep vietnamesen hier zijn. Het is m.i. de bevolkingsgroep die erg creatief met alle tegenwind presteert, het wordt de nieuwe middenstand van CZ.
danili is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-09-07, 11:19   #60
VIP Lid

Laura's avatar

Nationaliteit:
Het was de bedoeling toen ik in Praag zat om even lekker te shoppen voor kleren... alles is daar net zo duur als hier bijna, tenzij je dus echt naar de markten gaat. Echte merkleding is geloof ik nog duurder dan hier. Loop maar de Lacoste winkel binnen na Prikope of ga even langs op Pariska en je schrikt gewoon van de prijzen.
Laura is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels