|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
VIP Lid
|
De nep-kleding raakt enigszins uit zwang. Je ziet op de markten steeds minder merk, die vervangen wordt voor echt leuke en goede kleding. Voor 8 euro koop je een supermoderne hippe spijkerbroek met alle toeters en bellen voor je dochters. Mijn dochter van 13 draagt ze ook, we kopen elke zomer een flinke stapel voor de rest van het jaar. En dan heb je een of ander aziatisch merk, maar het valt helemaal niet op, het is gewoon populair spul.
En wat betreft het 'smokkelen' dat valt best mee. De douane is meer op zoek naar sigaretten dan naar kleding. Bovendien, als je de kleding in je koffers doet en caravankastjes, zonder labels, kan niemand toch zeggen dat 't uit Tsjechie komt? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Volwaardig Lid
|
bij strazny,, is nog altijd veel merkkleding te koop.
maar ook veel tasjes: louis vuitton..chanel etc.. k verheug me nu al op de zomer.. ik koop daar alles asia shops leeg! maakt me niet uit of het nep is.. de prijs is er ook na! greetings ![]()
|
|
|
#24 |
|
VIP Lid
|
Oh, en wat voor KimDion erg belangrijk is, AFDINGEN!!
Een spijkerbroek kost 8-10 euro Een winterjas 20 euro Zomerjas 10-15 euro Shirtjes plm. 5 euro Etc. En ze vragen voor een spijkerbroek rustig 30-40 euro, hoor. Maar niet doen dus! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Super Lid
|
Misschien een domme vraag, maar heb je niet een beetje het idee dat je voor lul loopt in NEP merkkleding? Is het zo belangrijk om mee te doen?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Ja en je ziet toch meteen dat het nep is. Net als al die kleding die mensen uit Turkije meenemen.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Forum Freak
|
Toevallig vanochtend nog op het journaal. Nep-merkkleding. Word je ermee betrapt (niet als het één shirtje is) dan wordt het in beslag genomen en heb je een boete van 200-300 euro aan je broek. Dat was dan weliswaar merkkleding uit Azië, maar voor Tsjechië zullen toch ongeveer dezelfde regels gelden? Sterke advocaat die je daar nog uit kan praten.
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
VIP Lid
|
Ik heb wel degelijk merkkleding van de Vietnamees die niet van echt te onderscheiden is. Er is ook wel veel troep, maar als je goed kijkt naar materiaal zijn er best mooie spullen.
|
|
|
|