![]() |
|
|
#11 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
Sorry, nergens staat er in de wet dat ik kennis moet hebben van merken, kwaliteit, nep en namaak...
Ze kunnen dreigen, natuurlijk, maar meer ook niet. Zal iemand je kunnen veroordelen omdat je ergens een nep-Rembrandt gekocht hebt? Toch ook een merkartikel neem ik aan? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
Probeer het eens uit zou ik zeggen. Koop een enorme voorraad van die kleding en probeer er de grens mee over te komen. Dan weet je of het mag of niet.
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Dat denk ik niet hoor, want er bestaat wel degelijk een merkenwetgeving.
![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Moderator
|
Ik vrees dat je in deze wreed wakker geschud zou worden door de harde realiteit, dieter.
![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Klopt hoor Kimdion, die scholen dat is wat, lopen ze niet in merkkleding dan horen ze er niet bij!
Mijn kinderen zijn 10-13-16 jaar oud en zijn helemaal gelukkig met de merk- kleding uit Tsjechie, geen haan die er naar kraait op school dat het nep is, en het scheeld aanzienlijk in je portemonnee, geef liever wat meer uit voor belangrijkere dingen, dan voor merkkleding en zo hebben ze ook geen gezeur op school door de kinderen op school die daar wel op kikken! Maar goed, hoe ouder ze worden, hoe wijzer ze "hopelijk" worden, dan kunnen ze als ze dat willen het allemaal zelf kopen van hun eigen zuurverdiende geld. Hopelijk kunnen ze dan de waarde van geld en merk-kleding inzien. Ik weet ook wel echt=echt maar zolang ze er niet om malen vindt ik het een prima alternatief. |
|
|
|